Pazar 6'lısı: 6 Kitap 6 Alıntı

M E R H A B A L A R
Pazar gününün bu son saatleri üzücü değil mi? Nedeni pazartesi sendromuna erkenden girmem mi yoksa haftasonu yaparım ya diye ertelediğim şeyleri yapmayıp son ana sıkıştırmamdan mı inanın bilmiyorum. Neyse ki bu haftanın teması sayesinde çok sevdiğim kitaplara baktım da moralim biraz daha iyi oldu.

Bugünün teması 6 Kitap 6 Alıntıydı ve ben bu 6 kitabı en sevdiklerim arasından seçtim. Şurada sevdiceğim olan kitapların geri kalanı, şurada da diğer nisan temaları var meraklısına duyurulur. O halde alıntılara geçelim mi?

Poyraza Çere-Daniel Glattauer

"Ben böyle bir insanım: En kötü olandan yola çıkmalıyım bağışıklık kazanmak için, bu bağışıklık gerçekler ortaya çıktığında beni korur."

Ölü Ozanlar Derneği-N. H. Kleinbaum

"Ormanın içinde kesişen iki yol vardı ve ben en az ayak izi olan yolu seçtim."

Algernon'a Çiçekler-Daniel Keyes

"Nasıl oluyor da, kolsuz ve bacaksız doğan insanlardan faydalanmayı akıllarından bile geçirmeyen dürüst ve duyarlı kişiler, düşük bir zeka düzeyiyle doğanları istismar etmekte bir mahsur görmezler?"

Kitap Hırsızı-Markus Zusak

"Her yerde kitaplar vardı! Duvarların her birinde aşırı dolu ama kusursuz raflar yükseliyordu. Duvarın boyası bile görünmüyordu. Siyah, kırmızı, gri her renkte kitapların sırtlarında farklı tarzlarda ve büyüklüklerde yazılar vardı. Bu, Liesel Meminger’in hayatında gördüğü en güzel manzaraydı."


Şeker Portakalı-Jose Mauro De Vasconcelos

"Uyuyalım. İnsan uyudu mu her şeyi unutur."


Sissoylu: Son İmparatorluk-Brandon Sanderson


"Evet, ama neredeydin?" diye sordu Ham üstüne basa basa."Biz senin dışarıda... Ee, aptalca bir şeyler yapıyor olduğundan endişe ettik."
"Aslında, biz senin aptalca bir şeyler yapmakta olduğunu baştan kabul etmiştik," diye söylendi Breeze. "Biz sadece bu seferki olayın ne kadar aptalca çıkacağını merak ediyorduk. Ee, ne yaptın? Lord prelana suikast mı düzenledin? Düzinelerce asil mi öldürdün? Lord Hükümdar'ın kendi sırtındaki pelerini mi çaldın?"

Öyle işte, seçtiğim alıntılar bunlardı. Hoşunuza giden oldu? Peki sizin paylaşmak istediğiniz bir alıntı var mı? Varsa yorum olarak paylaşmaktan çekinmeyin, keyifli günler! :)

Share:

9 yorum

  1. Çok güzel kitaplar seçmişsin. :)
    Algernon'a Çiçekler unutulmazlar arasında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Tuğçe :)) Benim için de öyle :)

      Sil
  2. Favorilerim, birinci ikinci ve Şeker Portakalı'ndan alıntılar :). Hiç duymadığım kitaplardan alıntılar var. Güzel olmuş, eline sağlık <3.

    YanıtlaSil
  3. Şeker Portakalı'nın alıntısı çok hüzünlü değil mi? Kitap Hırsızı insana kitap sevgisini iliklerine kadar hissettiriyor.

    Bunlar da benim seçimlerim: https://suleuzundere.blogspot.com.tr/2018/04/pazar-6ls-6-kitap-6-alnt.html?showComment=1523909929190#c2167881688702241993

    YanıtlaSil
  4. Şeker Portakalı ve Ölü Ozanlar derneği favorim oldu.
    Çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. "Nasıl oluyor da, kolsuz ve bacaksız doğan insanlardan faydalanmayı akıllarından bile geçirmeyen dürüst ve duyarlı kişiler, düşük bir zeka düzeyiyle doğanları istismar etmekte bir mahsur görmezler?" Doğru ve mantıklı bir düşünce.

    YanıtlaSil
  6. Ölü Ozanlar Derneği ve Kitap Hırsızı kitaplarından seçtiğin alıntılara bayıldım!
    Emeğine sağlık 007, okumaktan keyif aldığım bir yazı oldu! ^_^

    YanıtlaSil
  7. Uyuyalım, insan uyudumu her şeyi unutur.. harika alıntılar olmuş gerçekten bayıldım bu yazı konusuna.. Takipte kalacağım.
    Sizde isterseniz bloğuma uğrayabilirsiniz mrvsdaily.com

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!