10. Kocaeli Kitap Fuarı Yazarları, Yayınevleri ve Etkinlikleri (5-13 Mayıs 2018)

Mayısın ikinci gününde M E R H A B A L A R
Mayıs ayı demek Kocaeli için kitap fuarı demek. Bu yıl da 10'uncusu düzenlenen Kocaeli Kitap Fuarı 5-13 mayıs tarihleri arasında gerçekleşecek. Her sene olduğu gibi bu sene de fuar öncesi yine bol etkinlikli geçiyor. Peki bu etkinlikler neler?

Kütüphanede Bir Gece


Kitaba Koş Halk Koşusu


Ağaçlar Kitap Açtı

4 mayısta İzmit yürüyüş yolunda gerçekleşecek. Yanlış hatırlamıyorsam 7.30'ta olacak.

Açıkhaba Sinema Günleri

Varlığından sadece birkaç saat önce haberimin olduğu etkinlik. Giden arkadaşların instagram hikayelerinde görüp bir miktar üzüldüğüm doğrudur.

Neyse efenim biz gelelim asıl merak edilenlere. 10. Kocaeli Kitap Fuarına hangi yazarlar ve yayınevleri gelecek?

Kocaeli Kitap Fuarına Katılacak Yazarlar

-Hasan Ali Toptaş
-Canan Tan
-İlber Ortaylı
-Ayşe Kulin
-Buket Uzuner
-Sunay Akın
-Ahmet Ümit
-Ali Lidar
-Kahraman Tazeoğlu
-Pelin Çift
-Ahmet Şimşirgil
ve daha fazlası. İlk gözüme çarpanları yazdım ben. Devamına buradan ulaşabilirsiniz.

Kocaeli Kitap Fuarına Katılacak Yayınevleri

40'LAR KULÜBÜ 
6:45 YAYINLARI 
ALFA KİTAP
ALTIN KİTAPLAR
APRİL YAYINLARI
AYLAK ADAM YAYINLARI
AYRINTI YAYINLARI
BİLGE KÜLTÜR SANAT YAYINLARI
BİLGİ ÇOCUK
BİLGİ YAYINEVİ 
CAN YAYINLARI
CARPE DİEM
DESTEK YAYINLARI
DOĞAN EGMONT
DOĞAN KİTAP 
DOMİNGO YAYINEVİ
EPHESUS YAYINLARI
EPSİLON YAYINLARI
EVEREST YAYINLARI
GENÇ TİMAŞ
GEREKLİ ŞEYLER YAYINCILIK
GÜNIŞIĞI KİTAPLIĞI 
HAYY KİTAP
HEP KİTAP
İLETİŞİM YAYINLARI
İŞ BANKASI ÇOCUK
İŞ BANKASI KÜLTÜR YAYINLAR
KIRMIZI KEDİ YAYINLARI
KORİDOR YAYINLARI
MARMARA ÇİZGİ
MARTI YAYINLARI
METİS YAYINLARI
NEMESİS YAYINCILIK
OLİMPOS YAYINLARI
PARODİ YAYINLARI
PEGASUS YAYINCILIK
YAPI KREDİ YAYINLARI
YİTİK ÜLKE YAYINLARI
ve tabii ki daha fazlası. Devamına buradan ulaşabilirsiniz.


10. Kocaeli Kitap Fuarı Söyleşileri, İmza Günleri


Niyeyse her sene fuar için daha az heyecanlı oluyorum artık. Hani nerede o günler öncesinden listeler oluşturan Eslem? :D Şu an fuardan almayı planladığım bir kitap var aklımda, o da haftaya ödevimiz olan bir kitap zaten. İçim ölüyor benim yavaştan galiba ya :D

Öyle işte, ilk defa fuardan önce fuar yazısı yazmış oldum. Umarım birilerinin işine yarar.

Peki siz Kocaeli Kitap Fuarına geliyor musunuz?

Share:

8 yorum

  1. Etkinlikler çok güzel görünüyor. Gelen isimler de çok iyi. Bazıları yıllardır Adana'ya gelmeyen isimler. Bence hevesini hiç kaybetme fuara git. Ortamı görünce kendine gelirsin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi oldu gerçekten de :D Doyamayıp birkaç kere gittim. Fuardan sonra da o kaybettiğim okuma aşkı bir miktar geri geldi :D

      Sil
  2. Bizim fuara bu yayınevlerinin yarısı bile gelmedi :/, geçen sene birçoğu vardı ama :(. Ne güzel sahaflarda gelmiş :). Yazarlar hemen hemen aynı :). Umarım güzel bir fuar olur, yazılarını merakla bekliyorum :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü olmuş:( İşte yayınevlerinin derdi insanı kitapla buluşturmak değil para olunca katılımın az olduğu yerlere gitme zahmetine bile girmiyorlar :/
      Teşekkürler, yazmak istiyorum ben de ama bakalım :D

      Sil
  3. Geçen sene fuar çok eğlenceli geçmişti benim için.Bu sene de heyecanla bekledik kardeşimle. Liste oluşturduk. Sınav haftam bu yıl Ramazan'dan dolayı erkene alınınca fuarla çakıştığı için bize en uygun gün olan cumartesi günü fuara gittik. Doğrusu biraz sıkıldım. Geçen seneki kadar heyecan verici değildi. Bu benim ne beklediğimle ilgiliydi tabi ki.
    Neyse işte, kitaplık yine coştu :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fuarları daha ilginç hale getirecek etkinlikler lazım. Gelen isimler, söyleşi konuları hep aynı olunca ben de sıkıldım biraz:/
      Tabii bu kitap almaya engel olmuyor değil mi? :D

      Sil
  4. ayyyy kitp fuarı baylırım hadi işallah bikaç defa gitmişsindir :) hasan ali toptaş'ı görmüşsündür umarııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gittim gittiim :D Ya kaçırdım onu:( Oysa Ben Bir Gürgen Dalıyımı alıp imzalatmak istiyordum:(

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!