En Sade ve Derin'e, Deeptone'a

M E R H A B A L A R
Şurada cuma gününün bitmesine kalmış 10 dakika. Şu 10 dakikada Deeptone'a olan minnetimi ifade edebilir miyim hiç sanmıyorum ama yine de deneyeceğim. 

Blogu ilk açtığım günler burada sinek avlıyordu tabii. Blogu ziyaret eden toplamda 3 kişi varız: ben, keyfim ve kahyası. Sonra bir gün nereden nasıl bulduysa (ki hala herkes Deep'in bunca kişiye nasıl ulaştığını bilmez) Deep'in yolu bloguma düştü ve durur mu hem tatlı yorumuyla beni sevindirdi hem de o ünlü Bloglardan Seçmeler yazı dizisinde benden bahsetti. Bloglardan Seçmeler de blogger aleminin kırmızı halısı, efendime söyleyeyim tarihi aşk romanlarında hani genç kızların cemiyete tanıtıldığı balolar vardır ya hah adeta ondan işten. Deep yeni blogları arar, bulur, paylaşır, yeni dostluklara vesile olur. 

Ayrıca dizi, müzik, film, kitap hepsi ondan sorulur. Bazen gerçekten bir gün bize 24 de Deep'e 48 falan mı diye düşünürüm. Ya da bir Zaman Döndürücüsü falan mı var? Çünkü blogları bir kere tanıtıp da bırakmaz, nerede ne oluyor, kimin yardıma ihtiyacı var bilir ve elinden geleni de yapar. 

Böyle işte, iyiki varsın Deep<3 İyiki bulmuşsun beni, iyiki tanımışım seni. İnşallah daha nice yıllar burada olursun ve yenilerin ellerinden tutmaya devam edersin :))) 

Ayrıca bu yazıya vesile olan, organize eden Girift0 blogundan Fatmaya da teşekkür ederim beni de davet ettiği için :)

O zaman yazıyı bir Deep sözüyle bitiriyorum: tımamsss :))

Share:

11 yorum

  1. Hahay tam Deep e uygun bir teşekkür yazısı olmuş yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmenize çok sevindim :))))

      Sil
  2. :))))))) kocaman bir gülücükle bitirdim okumamı :) emeğine sağlık çok doğru söylüyorsun asla bir seferde bırakmıyor :) eğlenceli oldu iyi kide oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :)) Deep kesinlikle daha fazlasını hak eden birisi :))

      Sil
  3. Harikaydı :))) davetime icabet ettiğiniz için teşekkür ederim.:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)) Rica ederiim, Deep daha fazlasını hak eden birisi ama elimizden anca böylesi geliyor :)

      Sil
  4. Sonunu çok güzel bitirmişsin 007! ^_^
    Ayrıca yazının duygu yoğunluğuyla birlikte mizah anlayışını da çok sevdim. :)
    Kalemine sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ederiim DNA parçacığı seni :))

      Sil
  5. ayyyyy her zamanki gibi şirinsin işteeee :) kırmızı halı da ilk defa yakıştırıldı çokoş benzetmişsin :) biliyon sen de en çok sevdiklerimdensin zateeen. kitaplar ve kültürünleeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehehe o senin şirinliğinin yansımasıdır :D İlk benzeten olduğuma sevindim bak :D
      Hep bizimle ol Deep<3

      Sil
  6. deep'ten önce ve deep'ten sonra benim blog da aynı :) tabi ben biraz ihmal ettim sınavlar filan deyip. çok güzel bir yazı ben de teşekkür ediyorum burdan kendisine :))

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!