Limonata Tadında Film Maratonu

limonata tadında film maratonu periodiclibrary
M E R H A B A L A R
Daha yazın başında Engineering Vibes blogunun yazarı Yasemin ile The Saglams blogunun yazarı Büşra bir maraton düzenlemişti, film izleme maratonu. Maraton fikri ne kadar hoşuma gitse de film izleme alışkanlığımın yetersizliğinden dolayı ilk önce maratonu dışarıdan izlemeye karar vermiş ama sonra birbirinden güzel film listelerini gördükçe "Ben de varım!" diyip katılmıştım. 

Katıldım, katıldım ama listemin tamamını bir türlü paylaşamadım burada. Instagramda ufak bir kısmını paylaşmıştım (Tam burada) ve şimdi de tamamını paylaşmaya geldim.

Listeye geçmeden önce maratonla ilgili daha detaylı bilgi almak isteyenler Yaseminin (tık tık) ve Büşranın (tık tık) yazılarına bakabilir. Heh şimdi listeme geçiş yapabiliriz.



Şimdilik sadece üç tane film izleyebildim: Wonder, The Autopsy of Jane Doe ve Personal Shopper. Yakın zamanda üçünün de yorumlarını tek bir yazıda paylaşmak istiyorum ama bana belli olmaz tabi, belki de hiç paylaşamam :D

Öyle işte, 9 haziran-9 eylül tarihleri arasında gerçekleşecek olan bu maratona siz de katılmak istemez misiniz? 
Ayrıca maraton listemde daha önce izlediğiniz ve bunu hemen izle dediğiniz filmler varsa benimle paylaşmanızı çok isterim.
Keyifli günler!

Share:

26 yorum

  1. Aaa harika! Katılmana ve listeni paylaşmana çok sevindim! Değişik filmler seçmişsin, umarım büyük bir kısmını izleyip bu yaz film kültürünü epey genişletirsin!
    Keyifli seyirleer! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç oldu ama olsun :D Umarım öyle olur, teşekkürleer<3

      Sil
  2. Liste çok kalabalık umarım hepsini izleyebilirsin. Ama izlediğin filmler güzele benziyor yorumları okudum nette araştırıp. Ben de listeme ekleyeyim bu rada maraton fikri de güzelmiş. Ayrıca instagramda takipleşsek ya :) Ne güzel olur :) Bak ben ettim bile takip

    www.birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listenin kalabalıklığı gözümü korkutmuyor değil :D Ben de beğendim izlediğim 3 filmi de :))
      Tabii ki, geri takip ettim ben de :)))

      Sil
  3. Your Name ve a silent voice ı izlemiştim, çok güzeller :D Ahhh tekrar izlemek istedim 😂
    Nerve ve birkaç tanesini daha izledim. Diğerlerini izlememiştim, bir araştırayım hoşuma giderse listeme eklerim :D
    Keyifli izlemeler sanaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ikisini çok ÇOK merak ediyorum, zevkine güvendiğim tüm arkadaşlarım öneriyor :D
      Çok teşekkür ederiiim :)

      Sil
  4. Filmler çok güzel duruyor yaa ben de mi katılsam..
    Katılcam galiba öğreniym şu ayrıntıları.
    Bir de Dangal efso bir film hemen izlemeni öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıl ya, ben yine diğer katılanlara göre az izledim (5 film) ama bu maraton olmasa bu kadar bile izleyemezdim :D

      Bu akşam izleyeyim onu o zaman :))) Teşekkürler :)

      Sil
  5. Filmleri kendimiz seçiyormuşuz ama ben senden film araklayacağım haberin olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah sevinirim, benim için hiç sorun yok :D

      Sil
  6. Hoşgeldin :)
    Seyir keyfi başlasınnn!
    "Motherland" hemen dikkatimi çekti. Bakalım sen nasıl yorum yapacaksın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduuumm :))
      Çok merak ettiğim bir belgesel, umarım beğenirim :)

      Sil
  7. Çok güzel bir liste olmuş. Ben de kendi listemize oluştursam iyi olacak ♡ Your Name hakkında çok fazla güzel şeyler duydum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)) Liste oluşturması bayağı keyifli :)
      Ben de ben de, hatta bir sınıf arkadaşım da ısrarla öneriyor, çok güzelmiş :)

      Sil
  8. ikisini izledim wonder izlemedim ama okudums :)

    YanıtlaSil
  9. Listene bayıldıımm. Kendi listeme ekleyeceğim filmler olacak seninkinden. :)
    Bir de en üstte ki çizim de çok hoşş.*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim :)) Oo beğendiğine sevindim, ikimize de keyifli seyirler o halde :)
      Yiaa çok teşekkür ederiiiim, hiç alışkın değilim çizim yapmaya, böyle ufak şeyleri çizmek bile çok zahmetli geliyor bana :D

      Sil
  10. Bence çok güzel bir maraton 😊

    YanıtlaSil
  11. Captain Fantastic ve Your Name filmlerini şiddetle öneriyorum. İzlemeye başlamadıysan direkt ilk onları izle!! Listen çok hoş olmuş ben biraz dizilere yoğunlaştım filmler boşta kaldı. Ama devam edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sırada o ikisi olsun :D Your Name'le ilgili çok azıcık spoiler almıştım ama yine de beğeneceğime eminim :D
      Dengeyi tutturmak çok zor ama haklısın. Dizi-kitap-film üçlüsünü dengeli şekilde ilerletmek deveye hendek atlatmaktan daha zor :D

      Sil
  12. Maratona senin de katılmana sevindim. Ortak filmlerimiz var. Daha önce izlediklerim de var. Yorumlarını bekleyeceğim. İyi seyirler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duyduğuma sevindiiim :)) Böyle güzel bir maratondan eksik kalamazdım :D Teşekkür ederim, inşallah gelir bir gün o yorumlar :D

      Sil
  13. La La Land, Dangal ve Nerve' ü izlemiştim. Hepsi de çok güzel. Senin seçtiklerinden listeye alayım zaten liste boştu aslında iyi oldu. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. La La Land'i dün izledim ben de, sonu üzdü biraz :)
      İstediğin kadar alabilirsin :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!