Limonata Tadında Film Maratonu-Sonuç

M E R H A B A L A R
Yazın başında Engineering Vibes blogundan Yasemin ile The Saglam's blogundan Büşra bir film izleme maratonu düzenlemişlerdi. İlk başta film izlemede pek başarılı olmadığım için katılmasam da sonra katılanların listelerini gördükçe hevesim giderek arttı ve şöyle bir liste hazırlayıp ben de maratona katıldım.

Hazırladığım liste iyiydi güzeldi fakat bir süre sonra listeye bağlı kalamamaya başladım :D Liste dışı izlemeler yaptım ama bu izlediklerim de 2015-2018 yılları arasından olduğu için pek sorun olmadı. Son yılların çokça konuşulan, ödüllü yapımları konusunda hala çok cahilim ama keyifli bir haftasonu izlemesi yapmak istiyorsanız ve romantik bir şeyler arıyorsanız bu konuda birkaç öneride bulunabilecek seviyedeyim artık :D 

İşte maraton boyunca izlediğim filmler:

Maratonun en büyük katkısı film izleme konusundaki üşengeçliğimi yenmemi sağlaması. Gerçi bunda Netflix'in de etkisi büyük. Önceleri yaşadığım film seçme süresinin çok uzun sürmesi ve bu sürede benim film izleme şevkimi kaybetmem azalarak yok oldu diyebiliriz. 

Maratonda izlediğim filmlere gelirsek eğer birçoğunu çok sevdim. En sevdiklerim ise: Wonder, Dangal, The Guernsey Literary and Potato Peek Pie Society, Midnight Runners ve Sierra Burgess is a Loser. Geç de olsa yorumları gelir bunların diye umuyorum :D

30'da 14 yaptığım bir maraton oldu ama memnunum ben sonuçtan. Büşra ve Yasemine bir kez daha teşekkürler bu güzel maraton için<3 Başka maratonlarda görüşmek üzere :>

Share:

16 yorum

  1. Wonder ve Midnight Runners'ı çok sevmiştim ben de. Güzel filmler seçmişsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmeyecek gibi değiller ki :)) Teşekkür ederim Tuğçe :)

      Sil
  2. Eski yapım filmleri izlemeyi çok istediğimden maraton dışına çıktığım çok oldu, bu nedenle listemdeki bütün filmleri izleyemedim :D Film seçimlerin güzel olmuş, yorumlarını da bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listelere bağlı kalmak zorluyor bazen :D Teşekkür ederim :))

      Sil
  3. Bence de çook keyifli bir etkinlikti.
    Herkesle yeniden yeni etkinliklerde görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin ve Büşra sağ olsunlar, yazımıza renk katmış olduk :))
      Önümüz kış tatili, tam maratonluk :))

      Sil
  4. Filmlerin bir çoğunu izlemedim, önerilerinizi dikkate alacağım. Bu kadar izlemeniz bile çok güzel, ben yapamazdım sanırım.

    YanıtlaSil
  5. Hhahahaha film izleyemeyen halinle beni geçmişsin :-) Aslında ben de çok film izledim ama son üç yıl olayı beni bitirdi. Ben klasikleri veya ödüllü filmleri tercih ediyorum genelde. Onlar da hep geçmiş yıllardan kalmış.

    Film yorumlarını merakla bekliyoruz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten şaşırtıcı bir durum :D Bir dahaki maratona da ödüllü filmler şartı konulmalı bence, benim de o konuda çok eksiğim var çünkü :D Bu maratonda izlediğim çoğu film düşük bütçeli romantik komediydi :D Bana istediğim film kültürünü pek de katmadı ama izlerken güzeldi :D

      Film yorumları yalan oldu sanırım😅

      Sil
  6. dangal ve midnight runners listede favlarıım :)

    YanıtlaSil
  7. söze ben de katılacaktım, listemi dahi hazırlamıştım ama şartlar el vermedi.. üzgünüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık olsun, başka maratonlar mutlaka olur :)) Önümüz kış tatili, birinin maraton fikri ortaya atmasını bekliyorum ben :D

      Sil
  8. Aa çok keyifli olmuş. La la Land izleme listemdeydi, oldukça merak ediyordum açıkçası, senin de maraton listende görünce filmin ost'larını yeniden açıp dinlemeye başladım şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Riiiiv, hoş geldiiin<3 Filmin en güzel yanı benim için müzikleriydi kesinlikle. Hatta Emma Stone'un City of Stars şarkısını mırıldandığı halini çok seviyorum. Tekrar dinleyesim geldi benim de :D

      Dinlemeyenler ve tekrar dinlemek isteyenler için 1 saatlik versiyonunun linki: https://www.youtube.com/watch?v=KlyhxqoObMY

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!