2018 Popsugar Reading Challenge - Durum Raporu

2018 popsugar reading challenge türkçe
M E R H A B A L A R
Geçenlerde oturdum ve 2018 Popsugar Reading Challenge için ne kadar okuduğumu hesapladım. Toplamda 40 kategori var ve ben bunlardan 22 tanesine uygun kitaplar okumuşum. Bence şaşırtıcı derecede iyi bir sayı çünkü aslında kitap okurken challenge'a pek de bağlı kalmıyorum. Aşağıda belirttiğim kitaplar kategorilere uysun diye seçip okuduğum kitaplar değil, tamamen rastlantı eseri kategorilere uyan kitaplar. Ayrıca yılın da henüz bitmediğini düşünürsek fena bir sonuç sayılmaz. (2018 Popsugar Reading Challenge'a buradan ulaşabilirsiniz.)

2018 popsugar reading challenge türkçe

 Kategorilere göre okuduğum kitaplar ise şöyle;
1. Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerelerde Bulunurlar?-J.K.R.
3. Kazananın Suçu-Marie Rutkoski
5. Arı Kovanına Çomak Sokan Kız-Stieg Larsson (Daha bitiremedim ama okuyorum bitecek inş.)
6. Cennete Otostop- Adem Özköse
9. Vahşi- Victoria Schwab
10. Lotarya
12. Ateşle Oynayan Kız-Stieg Larsson
13. Frankenstein-Mary Shelley
14. İnci-John Steinbeck
17. Eyvah Kitap-Mine Soysal
18. Haklar ve Ödevler-Brigitte Labbe& P. F. Dupont Beurier
19. Alex, Approximately-Jenn Bennett
20. Yazmak Eylemi-Ferit Edgü
22. Otranto Şatosu-Horace Walpole
23. Lanetli Çocuk-John Tiffany
26. Kayıp Kedi-Carolina Paul
28. Beni Asla Bırakma-Kazuo Ishiguro
30. Çat Kapı Aşk-Huntley Fiztpatrick
31. Zac&Mia-A. J. Betts
34. Nefret Oyunu- Sally Thorn
37. Mefisto Kulübü-Tess Gerritsen
38. Cennet Gibi-Julia Quinn

Böyle işte, siz katılmış mıydınız challenge'a, katıldıydanız durumlar nasıl? :))

Share:

11 yorum

  1. Kolay değil, farklı kategorilerde bu kadar kitap okumak. Yürekten tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. İnci, güzel bir kitaptı. :)
    Kayıp Kedi kitabını da incelemek istedim görünce. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, güzel ve hüzünlü :)))
      Sen seversin bence, anlatımı falan da çok şekerdi :) Duygulandıran yerlerde oldu hatta.

      Sil
  3. Ben 40 maddeyi tamamlayamayacağımı biliyordum. Bu yüzden hedefim 30'du. Onu da tamamladım, mutluyum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bilinçli hedefler koyup mutlu olmak gerek :D Ben de 2019 için 30 kitap hedefi koydum, azıcık ulaşılabilir olsun da ben de mutlu olayım diye :D

      Sil
  4. süfeer listeee :) lisbeth salander kitaplarına bayılıyoruuum :) yazmak eylemi ne güzel kitap yaaa :) işiguronun kitabı daaa :) bunun filmini de izleeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tişükkür ederiiiim Deep :)) Lisbethin son kitabı kaldı ya, onu da bu yıl okucam inş :D
      İzledim kiiii, gerçekten çok hoştu, en az kitabı kadar güzeldi bence :))

      Sil
  5. Merhaba blogunuzu ziyarete geldim. Sizi de bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  6. Blogunuzu takibe aldım, sizi de beklerim.

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!