5'te Kalkma Günlüğü vol.1

Merhabalar^^

Tam olarak şu yazıda iki tane birbirinden güzel meydan okumadan bahsetmiştim. 5'te kalkma meydan okuması bugün itibariyle başladı. 

Peki benim için meydan okumanın ilk günü nasıl geçti?

5'te kalkamadım. Gece 12'de yattım ama her zaman yattığım saatten 2 saat kadar falan erken olduğu için 1-1.30 saat yatakta dönüp durdum, dönüp durdukça sinirlendim, sinirlendikçe de gerginlikten iyice uyuyamadım. "Şimdi uyuyacak bu kadar zamanım kaldı, uyku saatim iyice azaldı" gibi olumsuz şeyler düşündükçe 5'te kalkabileceğime olan inancım da azaldı ve hiç de şaşırtıcı olmayan bir şekilde 5'te uyanamadım. Daha doğrusu alarma uyandım -ki alarm sesimi de özenle seçmiştim, pentagon-cosmo- sürünerek gittim, kapadım ve yattım. 5'te kalkıp yaptığım tek güzel şey 7'ye alarm kurmak oldu.

7'de kalktım ve... YATMADIM. İşte dostlarım bu bir başarı kırıntısıdır.

Bu sabah erken kalktığım için bu gece daha rahat uyuyacağımı tahmin ediyorum. Normalde başını yastığa koyduğu gibi uyuyan bir insan olarak uyuyamamak çok sinir bozucuydu. Uyuyabilmek bile bir nimetmiş onu fark ettim. Ya işte böyle de polyannayım, yine şükretcek bir şey bulduk. 

Öyle işte, bu gece de 11.30 gibi yatağa girip yarım saat kitap okumayı (Eş-Jenny Offill), 12'de de uyumayı planlıyorum. İnşallah bu sefer olucak👌

Her sabah sevdiğim farklı bir şarkıyı alarm olarak kullanmaya karar verdim ayrıca. Bu sabah için ayarladığım alarm sesimi bırakıp kaçıyorum. 





Share:

8 yorum

  1. Ben de uzun süredir erken kalkma konusunda çok hevesliyim. :) Ama ben çok geç yattığım için 5'te kalkmam imkansız yeri geliyor 4'te anca yatağa giriyorum. Ben de 7-8 gibi uyanıyorum. Başardım. :) Yaklaşık 2 aydır böyle. Ama hala bazı günler zorlanıyorum. Bir de gün ortasında imkanım olursa 20 dakika kadar uyuyorum. :) O iyi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4'te yatıp 8'de kalkabiliyorsan bayağı iyi :D Gerçi uzmanların dediğine göre uykunun en kaliteli kısmı kaçmış oluyor ama en azından çok geç kalkıp günün ziyan olmuyor. Ben 2-3 gibi yattığımda -okul yoksa- 10'dan erken kalkamıyorum.
      Bu meydan okuma sürecinde öğle uykusu yaparım diye düşünmüştüm ama tutturamadım bir türlü :D Bakalım önümüzdeki günlerde denemeye çalışacağım :))

      Sil
  2. Ayyy ne güzel Eslem 7'de kalkmıştım. Benim için imkansız gibi şu an. Pazartesi günü(dün) ben de dokuzda kalkmaya hazırlamıştım kendimi ama yarım saat daha uyumak istedim, kendimi hazır hissetmedim yataktan kalkmaya :D Ama bu sabah hiç şikayet etmeden, sızlanmadan saat dokuzda uyandım ve bir sürü şey yaptım ( iki buçuk saat ders çalıştım ) :D Umarım devam edebiliriz böyle, alışınca çok daha kolay olacak! ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine iyi ya ben yarım saat daha uyuyayım dediğimde asla yarım saat sonra kalkamıyorum :D İnsanın kendi kendini ikna etmesi lazım ya, diğer türlü olmuyor :D Sabah ders çalışmak çok rahat değil miydii? Dışarıdan dikkatini dağıtacak hiçbir uyarıcı gelmiyor falan :D
      Hayatımızın temeline oturtturabiliriz inşallah<3

      Sil
  3. Dilerim bundan sonrasında başarırsınn!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim Tuğçe<3 Kısmen başarılı oldu diyebiliriz meydan okuma için :))

      Sil
  4. Meydan okumanın devamında başarılar diliyorum 😁 ben uykuya çok düşkünüm eşlik etmek isterdim ama :D bir de okul açıldı 5 te hiç kalkamam heralde :D şarkının klibindeki kız çok tanıdık bir diziden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum<3 Ya aslında uyku benim de en sevdiğim şeylerden biri ama mecbur feragat etmem lazım yoksa başka türlü zaman yetmiyor :D
      Hemen baktım googledan Kim Ji Eun adında bir oyuncuymuş. Yan rollerde oynamış genellikle. Linki bırakıyorum buraya https://mydramalist.com/people/17972-kim-ji-eun :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!