5'te Kalkma Günlüğü vol.2&3


GÜNAYDIN

5'te kalkma meydan okuması hala devam ediyor. Benim ise meydan okuma sürecim çok dengesiz olsa da hala bırakmamaya çalışıyorum. 

Meydan okumanın 2. sabahı kalkamadım. Daha doğrusu kalktım ama bir nevi zorla geri yatırıldım. Sinirli bir sabah oldu.


3. sabah 5'te kalktım *havai fişekler* 2 saat kadar ders çalıştıktan sonra tekrar yattım. Yine bunun için de birkaç bahanem var ama olsun. O 2 saatlik ders çalışmanın hatrına verimli saydığım bir sabahtı.

5'te kalkma sürecinde canım ailemden aldığım tepkiler "5 çok erken ne gerek var?"ya da "8'de kalksan yetmez mi?" gibi olsa da yılmış değilim, her gece özenle sevdiğim farklı bir şarkıyı alarm yapmaya devam!!!

Öyle işte, meydan okuma bu şekilde ilerliyor benim açımdan. Meydan okumanın 4. (yani bugün) ve 5. günlerini de birlikte cuma günü yazarım diye planlıyorum inşallah. 

O zaman 2. ve 3. günün alarm şarkılarını bırakıp çalışmaya geri dönüyorum, dinlemeniz ısrarla önerilir bu arada :)))

 

Share:

8 yorum

  1. Belki (yazdıysanız eğer) kaçırmış olabilirim ama neden 5'de kalkmak istiyorsunuz? Çok meşgulsünüz zaman mı yetmiyor? veya erken kalkıp, erken mi yatmak istiyorsunuz? O zaman saat 10'da yatıyor musunuz mesela? Hayatımın çoğunda iş nedeniyle saat 6'da kalkmış biri olarak saat 5 bana bile iddialı geldi:) Kolay gelsin bu arada:)

    YanıtlaSil
  2. 5 de cidden çok erken ya :)

    YanıtlaSil
  3. Tatil sebebiyle eve gelince benim de düzenim bozuldu. Ben 6'da kalkıyordum; ama 8'de uyanmam gerekiyor bu evde. Son birkaç gün artık sabrediyorum. :)

    YanıtlaSil
  4. Yaa Mino'nun şarkısı efsane değil mii? :) Her gün dinliyoruum.

    YanıtlaSil
  5. sayfanızı yeni keşfettim ve yazılarınız çok hoşuma gitti inşallah uzun yıllar paylaşımlarınıza devam edersiniz ^_^ sayfama da beklerim profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  6. Sitenizi yeni fark ettim ve takibe aldım, paylaşımlarınızı takipteyim...İnsana davet sitesine de beklerim, blog ailesi olarak daha çok geniş kitlelere yayılmak bizim elimizde...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  7. bu meydan okumayı görmediğim çok iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten istikrarlı olmaya çalıştığını hissediyorum! Meydan okumanın devamını da bekliyorum :D

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!