28. Son | 28 Days Blog Challenge

Bir meydan okumanın daha sonuna geldik. Daha doğrusu ben gelemedim ama her gün yazan arkadaşlar oldu, hepinizi imrenmeyle karışık tebrik ediyorum! Bu blog ortamında 5 yılım ve şu zamana kadar böyle hareketli bir ay görmemiştim. Öyle ki bir yerden sonra yazıları okumaya yetişemedim ama çok büyük kısmını kaydettim. Yavaş yavaş ziyaretlere geleceğim, kapınızı açık tutunuz efenim :D

En büyük teşekkürü ve alkışı Ezgi hak ediyor bence, bunda hepimiz hemfikirizdir sanıyorum. Çok güzel bir etkinliğe önayak oldu, önayak olmakla kalmadı fire vermeden meydan okuma boyunca birbirinden güzel yazılarıyla burada oldu. Bir kere daha böylesine güzel bir etkinliğe bizi de ortak ettiği için teşekkür ediyorum Ezgiye.

Meydan okumayı benim açımdan değerlendirirsek ben başarılı diyorum :D Meydan okumayı yarısına kadar bile getiremedim ama yazdığım yazıların hepsini o kadar severek yazdım ki harcadığım her saniyeye değdiler bence. Uzun zamandır bu kadar keyif alarak yazmamıştım, bu bakımdan meydan okuma benim için son derece verimliydi. Bir şeyler yazmayı sevdiğimi bir kez daha fark ettim ve bu konuda ciddi eğitimler almak istediğime karar verdim. 28 Days Blog Challenge sayesinde yeni bir hedefim daha oldu diyebiliriz yani :))

Ayrıca meydan okuma boyunca bir sürü yeni blog okuyup bir sürü yeni kişi tanıdım, en büyük artılarından biri de bu oldu. Çok güzel bir örgü grubuna da dahil oldum böylece😍 Her şeyiyle çok zevkli bir meydan okumaydı, yeni meydan okumalarda görüşmeyi umuyorum💞😄

Yalnız meydan okumanın katılamadığım günleri içimde bir yara oldu. Hem yazmak istiyorum hem de zamanı geçtiği için bırakmak istiyorum. Bu konuda önerilere açığım. Zamanında tamamlayabilseydim bloga bir süre de ara vermeyi planlıyordum KPSS'den dolayı. Ama şimdi bu yarım kalmışlık beni rahatsız ediyor ve kararsızlıktan kendi kendimi yememe neden oluyor :D

Neyse efenim, 28 Days Blog Challenge boyunca yazdığım yazıları aşağıda toplayacağım, kaçıranlar ve tekrar izlemek isteyenler için :p

1. Meydan Okumayı Neden Kabul Ettim 


Keyifle kalınız :)

Not: Henüz yayınlayamadığım, yayınlayıp da cevap veremediğim yorumlar oldu, lütfen kusuruma bakmayın. Bulduğum vakitleri yazı yazmak ve yazılanları okumak için kullandım ama şimdi sıra yorumlarda :))

Share:

19 yorum

  1. bizler de sizleri keyifle takip ettik...çok teşekkkür ederiz< emekleriniz için...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleyse ne mutlu bana, çok teşekkür ederim :)) Rica ederim :)

      Sil
  2. Ben teşekkür ederim, bence dilediğin zaman yaz, konuyu sevdiysen neden engel olasın ki kendine değil mi ama...
    Örgü grubu dedin ya, sophies'de sen de mi varsın ? Sadece blog ismini biliyorum ya emin olamadım, sormak istedim. affet beni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzni kaptığıma göre meydan okumaya devam o zaman :)
      Eveet, ben de varım ama izleyici olarak katılıyorum şimdilik :) Eslem bu arada adım da :))

      Sil
  3. O zaman ben maratonu marta da taşıyacağım bayağı :D Teşekkür ederiim :)

    YanıtlaSil
  4. Yazılarını takip ediyor olmak çok güzel! 😇💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Tuğçe, ben de seni tanıyıp takip ettiğime çok memnunum<3

      Sil
  5. Bence gecikmeli de olsa yazmak istediğin maddeleri yazmalısın. Biz keyifle okuruz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazamadım maalesef ama teşekkür ederim Şule böyle düşündüğün için :)))))

      Sil
  6. Oo aslında zorlu bir challenge. Ben olsam kalpten gider tökezler kalırdım tebrikler. Arada böyle dinamizm gerekiyor galiba .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de katılmadan önce böyle düşünüyordum. Bir dahakine siz de şans verin bence :)) Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  7. meydan okuma yazılarını görmüştüm ben de bi ara,siznkini de okumuş olduk..5 yıllık bir blog hayatınız daha uzun ömürler olsun dileğiyle..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu güzel dileğiniz için :))

      Sil
  8. Bazen yoğun geçebiliyor günler. Başka meydan okumalarda hedefe ulaşmanız dileklerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyorsunuz, teşekkürler ederim inşallah :))

      Sil
  9. epeydir yazıyoesunuz o zaman 5 yıl bence blog yazarlığı için uzun bir süre süreci sabırlı güzel bir şekilde tamamlamışsınız emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, arada yok olsam da buraya hep dönebilmek istiyorum :))

      Sil
  10. bol bol yazı okumak açısından bu meydan okuma gayet güzel olmuş, paylaşımlarınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. ayyyy kpss başarılar amaa :)

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!