Yeniden Burada

Kürkçü dükkanımın kepeklerini kaldırma zamanı!

Ara vermek kolayken tekrar geri dönmek hep zor geliyor. Blogumu yarı yolda bırakmış hissetmemin sonucu sanırım bu. Kpss yüzünden zorunlu bir bırakıştı ama yine de...

Kpss sürecini atlattım, bir aylık dertsiz tasasız bir süre geçirdim ve şimdi de puanların açıklanmasına saatler kala bloguma sığınmak istedim. Allah bu bünyeye bir daha kpssye başvurdurtmasın ya. Sorun ders çalışmak değil kesinlikle. Hatta kitaplarıma baktıkça (ne olur olmaz sonuç açıklanana kadar kaldırmayayım dedim) çalışma isteği geliyor. Bu sene dersaneye de gitmeden hazırlanınca olayın mantığını kavramak, çalışma düzeni oluşturmak beni en çok zorlayan iki şey oldu. Ama gerçekten iyi çalıştığıma inandığım 1-1,5 ay boyunca anladım ki bu tempoyla 6 ay çalışmak kpss için gayet yeterli. Böylece kpss sürecinde yaptığım ilk hatayı fark ettim, sınava çalışmaya geçen yaz başlamak. Şimdiki aklım olsa ocağa kadar türkçe ve matematik dışında hiçbir derse çalışmaz, hem okuldan verilen ödevleri hem de staj işlerini bir pabuca sıkıştırmaya çalışmazdım. Korece kursuna daha çok önem verirdim. 

Sorun zaten her şeye geç kalmış, vaktim kalmamış hissi. Bir yılımdan daha feragat etmek istemiyorum. Cidden o bir yıl o kadar önemli bir fark ki benim için. 

NEEEEEEYSE UZUN LAFIN KISASI BEN DÖNDÜM. 


Burada yokken aklımda yazmayı biriktirdiğim şeyler oldu, kısmet olursa ileriki günlerde ufak ufak yazarım. Benim yokluğumda kaçırdıklarımı da sizin yazmanızı bekliyorum!
Sizden ne var ne yok?

Share:

22 yorum

  1. Hoş geldin Eslem'cim, özlettin vallahi! Umarım sınavdan istediğin sonuçları alabilirsin. Yazılarını merakla bekliyor olacağım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum Gözde<33 Valla ben de buranın özlemini bayağı çektim, umarım bir daha bu kadar uzun süreli bir ayrılık yaşamam. Teşekkür ederiim, inşallah güzel haberlerle dönebilirim :))))

      Sil
  2. Mezun olalı bir sene oldu bile. Yüksek lisans yapayım dedim o da olmadı gibi. Bir sene ne ara geçti haberim bile yok. Kpss bizim bölüm için çok zor. Atama bile olmuyor bazen ama ben de düşünüyorum ileride girmeyi olmadı başka alanlara bakarım. Okulun bitmesi hiç iyi değilmiş ama bunu anladım. Benim de geçmişe dair birçok şöyle yapsaydım böyle yapsaydım diye pişmanlıklarım var. Ama düşününce hepsi geçti artık ve bu şekilde gelişti. Kendimi üzüp çözümsüz bir şey için debelenmekten başka bir şey değil. Hayatta ileriye bakarak mücadele etmek gerekiyor. İnşallah güzel bir puan alırsın ve istediğin hayata kavuşursun. Hakkında her şeyin en güzelini diliyorum. :) -Yorumu kontrol için okuyunca başları iç dökme gibi olmuş. Kusura bakma lütfen. Bir yanım böyle bırakmak istiyor. Umarım seni rahatsız etmez. :D -

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su akar yolunu bulur diyorlar ama bu çağda bulmuyor ya, cidden mezun tanıdıklarım hep bu şekilde, herkeste bir gelecek kaygısı var:( Ben atlattım sanmıştım büyük ölçüde ama bu sene kardeşim üni. tercihi yaparken tekrar canlandı, yine başa sardım maalesef. Pişmanlıklarımızdan ders alıp ileride daha güzel kararlar verebiliriz inşallah<3 Çok teşekkür ederiim, hepimiz için hayırlısı olsun :)
      Aahahah silmediğin çok iyi olmuş, hiçbir rahatsızlık hissetmedim aksine duygudaşlık yaptığın, benimle paylaşmaya değer gördüğün için sevindim bile :'))

      Sil
  3. Pazar 6'lısı bekliyoruz ama hadi gari....

    Şaka bir yana geri gelmene sevindim, tekrardan hoş geldin sefa getirdin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazar 6'lısından geriye külleri kaldı ama bilmiyorum belki küllerinden tekrar doğabilir de :D Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Öncelikle yeniden hoşgeldin. Offf hiç sorma, ben de kaç kere bıraktım blogumu ve geri dönüyorum desem de 2 yazıdan sonra yine bırakmış oluyorum blogumu. Umarım kpss sonucun istediğin gibi gelmiştir. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduuuuum :))) Olsun geri dönebilmek de bir maharet :D Teşekkür ederim beklediğim gibi geldi :)

      Sil
  5. Şimdiye sonuçların açıklanmıştır o yüzden neyse sonucun hayırlısı olsun :).

    Ben de istemeden ara verdim ve birçok şey kaçırdım ama yavaştan ben de başlayacağım yazılara. Çok özledim :). O zaman daha sık görüşmek üzere diyelim mi :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beklediğim bir sonuç geldi çok şükür :)) Geri dönmüş olmamızı kutluyorum :D Diyelim bakalım :))

      Sil
  6. Kpss'ye hazırlık süreci ayrı bir dert.Neyse hayırlısı olsun senin için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zorlu bir süreçti, bitti gitti şükürler olsun. Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. İnşallah güzel sonuçlar alırsın Eslem. ^-^
    Aramıza tekrardan hoşgeldin, yazılarını okumayı özledim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Tuğçe, beklediğim bir sonuç aldım :)) Hoş bulduuum, yaa ben de özledim blog okumayı:(

      Sil
  8. Hoş buldum İlkay<33 Burası ilk göz ağrım yeri bir başka o yüzden :D Teşekkür ederim inşallah :))

    YanıtlaSil
  9. Hoş geldin Eslem. Seni ve yazılarını çok özledik. Daha sık görüşeceğimiz için çok sevinçliyim :-)

    YanıtlaSil
  10. Hoşgeldin canım. Umarım sürekli yazarsın.:)

    YanıtlaSil
  11. Hoş geldin :)
    Ben de kpss hazırlık sürecine girmeyi düşünüyorum ama nereden başlayacağımı bilemiyorum. :))

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!