Mim: Hangisini Tercih Edersin?


Oldum olası denge kurmakla ilgili hep sorunum olmuştur. Bu blog hayatımda da kendini gösteriyor. Ya uzuuunca bir süre blog yazmıyorum ya da şimdi olduğu gibi yazdım mı arka arkaya yazasım geliyor. Tam bir SEO düşmanıyım anlayacağınız :D

Ezgi'nin başlattığı meydan okumayla birlikte bir enerji geldi, dedim hazır enerjim yerindeyken ve Deep'in cevapladığı mim hoşuma gitmişken yapayım gitsin. Deep'in yazısı için buraya, mimi başlatan arkadaşımızın yazısı için de buraya bakabilirsiniz.

Mim 10 sorudan oluşuyor. Her soruda 2 seçeneğimiz var, ikisinden birini seçmemiz gerek. Ayrıca soruları cevapladıktan sonra bizim de soru eklememiz gerek. Bu son kısım için kendime güvenmiyorum ama başlayalım bakalım belki aklıma soracak bir şeyler gelir :))

Hangisini tercih edersin? Uçabilme yeteneğinin olmasını mı yoksa su altında da nefes alabilmeyi mi? Neden?

Uçabilmek. Uçmak da yorucu geliyor gerçi sürekli kanat çırpıp duracaksın ama su altında nefes almak da cazip gelmedi. Zaten yüzerken de çabuk bir insanım o yüzden uçalım bakalım.

Hangisini tercih edersin? Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı yoksa evcil hayvanlarla mı? Neden?

Bir evcil hayvan -mümkünse kedi- yeter o yüzden kitaplar. Hayalimde etrafımın tamamen kitaplarla çevrildiğini düşününce hafiften klostrofobi bastırmadı değil hani :D 

Hangisini tercih edersin? Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi yoksa kahve içmeyi mi? Neden?
Karadenizli kökenlerime ihanet edip kahve diyeceğim. Tabii süt de olacaksa.

Hangisini tercih edersin? Saçsız, tüysüz (kaşlar ve kirpikler de dahil) olmayı mı yoksa çok kıllı olmayı mı? Neden?
Tüysüz olmak. Böyle parıl parıl gezerdik ne güzel.

Hangisini tercih edersin? Sınırsız döner mi yoksa sınırsız kokoreç mi? Neden?
Kokoreç yemedim bilmiyorum o yüzden döner.

Hangisini tercih edersin? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi? (Ölüm tarihini ve ölüm şeklini değiştiremiyorsun.) Neden?
Değiştiremedikten sonra nasıl öleceğimi bilsem ne fayda. O yüzden saatini bileyim de ona göre planımı yapayım, olmayan mirasımı dağıtayım, vasiyetimi yazayım, kendime maneviyata vereyim :D


Hangisini tercih edersin? 500 yıl gelecekte yaşamayı mı yoksa 500 yıl geçmişte yaşamayı mı? Neden?
Gelecekte yaşamayı. Geçmişi kitaplardan oradan buradan bir şekilde biliyoruz ve açıkçası ilgimi de pek çekmiyor. Geleceğe gidip bugün verdiğimiz kararların etkilerini görmek daha cazip.

Hangisini tercih edersin? Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası bir uçuş bileti mi yoksa yurt içinde geçerli sınırsız uçak bileti mi? Neden?
Yurt içinde gezmek istersem onu kendim daha rahat karşılarım o yüzden tek seferlik uluslararası bir bilet lütfen :))

Hangisini tercih edersin? Dişsiz olmayı mı yoksa saçsız (kel) olmayı mı? Neden?
Kel olmayı. Zaten görünmüyor :p



On tane olmasa da birkaç soru hazırladım. O zaman gelsin sorular :))

- Sadece blog yazabilmek mi yoksa blog okuyabilmek mi?
- Çok güzel yemek yapıp yemeklerin tadını alamamak mı yoksa yemek yapamayıp yemeklerden tat almak mı?
- Yazın sürekli terlemek mi yoksa kışın sürekli üşümek mi?
- Birden fazla dili başlangıç seviyesinde konuşmak mı yoksa sadece bir dili ileri seviyede konuşmak mı?

Benden bu kadar. Şimdi mimi pasladıklarıma gelelim.
Kağıttan Dünyam
Okuyan Muggle
Rüya Kitaplık
SevKoz
Pastelden

Ben yazarken keyif aldım, umarım siz de keyifle/yazar okursunuz. İyi geceler^^


Share:

10 yorum

  1. Sondaki sorular çok güzeller. Tam mime uygun bence. :)

    YanıtlaSil
  2. Ya 'kanat çırpıp duracaksın' ifadesi beni çok güldürdü Eslem :D Cidden ben de bazen kuşların yorulup yorulmadığını merak ediyorum ya. Uçmak çok zahmetli görünüyor gözüme. Eğlenceli bir mimmiş, keyifle okudum yazını. Davet için teşekkür ediyor ve hemen cevaplarımı düşünmeye girişiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bir düşünsene Gözde yürürken yorulunca bir kenara oturabilirsin ancak havadayken olmaz yani :D Kuşların da işi ayrı zor :D
      Teşekkür ederim Gözde, ben de senin mim yazına ışınlanacağım birazdan inşallah :D

      Sil
  3. “Hangisini tercih edersin?” Mim paylaşımınızı keyifle okumuştum. Bugün bende paylaşım yaptım… Siteme beklerim… Selam ve Dua ile…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Uğrayacağım inşallah :)

      Sil
  4. Cevaplar güzeldi. :) Tüysüz olmak isteyen birkaç kişiden biri çıktınız. :)

    Soru eklediğiniz için de teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, mimi hazırladığınız için ben teşekkür ederim :)
      Rica ederim, elimden geldiğince uymaya çalışıyorum mim kurallarına :)

      Sil
  5. Sonunda boş vaktim oldu ve yazabilicem! Teşekkür ederim Eslem,yalnız sorular biraz ürkütücü görünüyor o.o Umarım ben de başarıyla cevaplayabilirim😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ne demek Ecrin<3 Sorular gerçekten zorluyor :D Yapabilirsin!!!! :D

      Sil
  6. Mime beni Gözde davet etti. Sonuna senin sorularını ve kendi sorularını da eklemiş. Bu yüzden baya uzun oldu ama cevaplaması eğlenceliydi :-)

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!