Açılın Bugün Benim Doğum Günüm


Güzel olurdu gerçekten  bugün doğum günüm olsaydı. Tarihi de güzel ikinci ayın ikinci günü. Birinci ayın birinci günü doğmuş biri olarak doğum tarihimden pek hoşlanmıyorum. Sadece bana özgü bir tarih olsun isterdim yılbaşı çocuğu olmaktansa. Yılbaşı ne münasebetle benim doğum günümün önüne geçiyor vallahi kızıyorum😜 

Meydan okumamızın ev sahibi Ezgi bugün için demiş ki:
2. Düşün ki bugün doğum günün, sana ne alınsa mutlu olursun? Şöyle güzel bir hediye listesi yapsana kendine..

Hediye almayı her insan gibi tabii ki ben de seviyorum ama bu konuda biraz huysuzum sanırım. Mesela sevmeyeceğim bir hediyeyi almaktansa sadece doğum günü mesajı almayı tercih ederim :D Yanlış anlaşılma olmasın hediye olarak çok büyük şeylerden hoşlandığımdan değil bu. Aksine hediyede beni hatırlatan ufak tefek şeyler olmasından çok hoşlanırım. Beni hatırlatmadıktan sonra isterse dünyanın en pahalı hediyesi olsun gözümdeki değeri yüksek olmaz. 

Mesela kitap fotoğrafları çekmekten hoşlandığımı bilen arkadaşım geçen doğum günümde fotoğraf çekerken süs olarak kullanabileceğim şeylerden bir kutu hazırlamış, o kadar sevindim ki :'))) Gerçi bu sefer de kıyamadığımdan mumları yakamıyorum ama olsundu :D 

Yine bir ara okulda konuşurken ben çok kahve içtiğimi, bir süre kahve içmeyi bırakıp bitki çaylarını deneyeceğimden bahsetmiştim ve arkadaşım çeşit çeşit bitki çaylarını paketleyip hediye etmişti :D Gerçekten dinlendiğimi, düşünüldüğümü hissettiren bu hediyeyi sevmemek mümkün mü?

Ya da mesela sürekli ajanda/bullet journal aradığımdan ama gönlüme yatan bir tane bulamadığımdan bahsettiğim en yakın arkadaşımın renkleriyle, dizaynıyla tam bana göre hazırlanmış ajandayı hediye etmesi? 😍 Yalnız ajandaya kıydım valla, bu tatlış ajandaya layık olmasam da kıydım ve başladım kullanmaya. 

Bu bir hediye listesi yazısı olacaktı ama kendimi hediyelerime kaptırdım biraz. Hak etmediğim kadar iyi arkadaşlara sahibim. Bunu onların da fark edip benden bıkacakları günün gelmesinden korkuyorum.

Yazı amacına ulaşsın diye şimdi de alınsa mutlu olacağım şeyleri bir listeleyelim bakalım. 

1. Mildliner seti. Valla hep bu instagramdaki, tumblrdaki studyblrlar yüzünden. Yoksa bir Stabilo Pastel setine de hayır demem.


2. Tommy Hilfiger TH1781799. Yalnız rose gold değil gold olacak. Var mı bilmiyorum ama öyle istiyorum. Hayali doğum günümün hayali hediyeleri işte, kimse yüksekten atmak yasak demedi sonuçta :D Biraz daha gerçekçi olursak da Casio LTP-1094Q-9ARDF.



3. Periyodik Tablo şeklinde bir kitaplık. Boşuna Periodic Library'i değiliz ama di mi?
Bunun bir duvardan diğer duvara kadar büyük olduğunu hayal ediniz.

4. Gryffindor atkısı. Ben bunu aliexpressten sipariş etmiştim ama bir türlü gelmedi, gelemedi... Acısı büyük yani.

5. Her türlü tatlış kalem, defter, bant, kalem kutusunu, silgi, ayraç da beni oldukça ama OLDUKÇA mutlu eder.

6. Kapanışı büyük yapmak adına Koreye uçak bileti diyorum efenim. Ya da vazgeçtim durun durun, siz ailemden gidebilmem için izin alın, ben 2-3 yıl para biriktirip bileti almaya razıyım :D


Tabi hepsinden önemlisi hatırlanmak, ufak da olsa bir doğum günü mesajı. Hatırlamayanları kara kaplı defterime not alıyorum :p
Sizlerin hediye listelerinde neler var peki? Buyrun yorumlara efenim :))
Bugün de muziplik tamamlandı! Kaldı 27 :))

Share:

6 yorum

  1. Ne güzel bir liste :). Kırtasiye kısmı bana özellikle hitap etti nedense :). O kitaplık kesinlikle senin olmalı, çok güzel. İlk kez denk geldim ama tam senlik :).

    YanıtlaSil
  2. Allah'ımmm o kalemlerin güzelliği :)))
    Ben sana o atkının örgüsünü yapardım :)))

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel arkadaşların var öyle! Benimkiler de o ara neyi çok almak istiyorsam ya da en çok aldığım ne varsa ona göre bir hediye seçiyorlar. Her dönem istediğim bir şey mutlaka oluyor :D Mesela bu yıl bir arkadaşımla duvara asılan nostaljik kitaplıklara bakıyorduk, ben de çok beğenmiştim. Gidip onu almış bana :D Ben de hediye olarak Harry Potter eşyası ve her türlü kırtasiye seti isterdim ve tabii ki arkadaşlarımın okuyup beğendiği ve benimle paylaşmak istediği bir kitap. Zevklerimiz benziyormuş seninle! :D

    YanıtlaSil
  4. Ne guzel fikirler. Evet hediye de dusunulmek cok onemli. Nice nice senelere simdiden o zaman. :)

    YanıtlaSil
  5. Periyodik tablo şeklindeki kitaplığa bayıldım :D

    YanıtlaSil
  6. 1 Ocak doğumlu musun? Türkiye'nin yarısının doğum günü kimliklerinde 1 Ocak yazdığı için ben de o gün doğmak istemezdim sanırım :-)

    Arkadaşlarının hediyeleri gerçekten çok hoşmuş. İnsan böyle düşünülerek alınmış hediyeler karşısında çok mutlu oluyor.

    İstediklerinin hepsine kavuşursun umarım :-)

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!