Hayırlısı Oldu Olacak Gibi

Son zamanlarda en çok dediğim şey "Hayırlısı olsun." Bugün tam 3 kez planlarda değişikliğe gidildi ve her seferinde hayırlısının bu olacağına inanıldı. 

Hafta boyunca telefonun başında çaresiz bekleyen Hakan Altun gibi ücretli öğretmenlik için aranmayı bekledim. Haftanın son günü gelince ve birçok arkadaşım aranınca ve ben hala aranmayınca dedim herhalde olmayacak bu iş, napalım hayırlısı olsun. Sonra başvurduğum dikiş kursundan arandım. Hah dedim demek olacak olan buymuş. Zaten dikişe gitmeyi de çok istiyordum. Her şeyin ateş pahası olduğu bu dönemde dikiş bilmek şart artık. Kurs pazartesi-salı sabah 10'dan 4'e kadarmış. İyi, geriye 5 günüm kalıyor, bir de part time bir iş bulursam değmeyin keyfime diye planlar yapıyorum ama ne demiş Jose Saramago "Hayat plan yapanlara güler." 

İkinci bir telefon daha aldım. Yalnız bendeki de öyle bir heyecanlı bekleyiş ki telefonunu titreşimden çıkarmayan ben hiçbir aramayı kaçırmamak için telefonu sesliye aldım. Her mesaj bildiriminde kalbim hopluyor, elim bulaşıklıyken koşuyorum falan öyle bir heyecan. Açtım telefonu, karşımdaki kişi "İlçe milli eğitim müdürlüğünden numaranızı aldım.." diye başlayınca dedim oldu bu iş Eslem!!!! Dikiş kursu yalan olacak ama hayırlısı olsun ya:))) şeklinde yeni bir gelecek güzergahı çiziyordum ki arayan kişi özel bir okul için arama yaptığını söyledi:( Olursa inşallah şubatta atama beklediğimi o yüzden özel okulla sözleşme imzalamanın sıkıntı olacağını söyleyip kapattık telefonları. Hüzünlü bir şekilde birinci plana geri dönüldü böylece.


Saat 5'e yaklaşıyor ve umutlarım tükeniyorken telefonu sessize alsam mı zaten arayan olmaz artık diye yakınıyorum ama canım annem bekle biraz daha diyor. Anne iç güdüsü müdür bilmem ama beklediğime değiyor ve tekrar aranıyorum. Hem de beklediğim iş için :))) İki gün sonra ilk sınıfıma kavuşmuş olacağım böylece inşallah. Tabi artık hiçbir şeye kesin gözüyle bakmıyoruz, her şey her an değişebilir, temkinliyiz.

Şimdi ise tatlı bir telaş içindeyim, kaçıncı sınıfa gireceğimden bile habersizim. Daha önceki günlerde aransaydım okulla görüşmek için fırsatım da olurdu ama tabii ki bizim muhteşem eğitim sistemimiz sağ olsun:)))))))))) Son dakika iş yapmakta ben bile ellerine su dökemem.

Düşündükçe endişeleniyorum ama dört sene bunun eğitimini aldın (her ne kadar kötü olsa da, teşekkürler KOÜ), stajını yaptın, boş değilsin diye kendime telkinlerde bulunuyorum, sihirli sözcüğümüz olan hayırlısını bolca tekrar ediyorum.

Müstakbel öğrencilerim için hazırlık yapacağım inşallah hafta sonu. İlk haftayı elimden geldiğince oyunlu, etkinlikli geçirmeyi umuyorum. 

Öyle işte, alırım sizden de bir hayırlı olsununuzu :D

Share:

25 yorum

  1. Gerçekten her işte bir hayır vardır. Adınıza çok sevindim inşallah hayallerinizdeki gibi bir süreç olur. Hayırlı olsun, gelecek nesil sana emanet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hakkıyla yerine getirebilirim inşallah mesleği :))

      Sil
  2. Hey hayırlı olsun😁umarım çok tatlis öğrencilerin olur

    YanıtlaSil
  3. Ya inanmıyorum senin adına çok mutlu oldum. İyi bir öğretmen olacağından şüphem yok.
    Ben de telefonun başında çaresiz bekliyorum ücretli öğretmenlikten ararlar diye. Hatta her telefon çalışında kalbim hop ediyor. Sorması ayıp ne zaman aradılar, hangi ilçeden aradılar? Bu arada tekrardan hayırlı olsun. Tez zamanda da atanırız inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiiiim, inşallah öyle olur :)) Beni geçen cuma günü Kocaeli'nin İzmit ilçesinden aradılar. Hepimiz için hayırlısı olsun inşallah :)

      Sil
  4. Her şeyin hayırlısı tabii ki. Hayırlı olsun. Umarım her şey gönlünce olsun:)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun canım. Darısı tüm iş arayanların başına. :D
    Ben de mezun olalı bir sene oluyor. Bir sürü ihtimal için uğraşıyoruz hepimiz. Artık hayırlısı kelimesinden nefret etme aşamasına bile geldim. Ama ondan öte de yol yok. Rabbim hepimize hayırlısını versin. Bizim kötü bildiğimiz şeyler bazen bizim için en iyisi olabilir.
    Bir de Youtube da çok güzel Tükçe dikiş kanalları var. Damla Toral ve Betül Bayraktar benim en sevdiklerim. Onlardan bakarak kursa gitmeden çok rahat yaparsın. Başta biraz zor olur ama basit şeylerle başlarsan eminim hemen öğrenirsin anlatımları çok iyi. Ben de bir işe girersem eğer makine almayı düşünüyorum bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim, hayırlı kapılar açılır inşallah tüm bekleyenlere :)
      Hemen not alıyorum önerdiğin kanalları, teşekkürler :) Sanırım hafta sonu kurs açılsa bile gidecek enerjim olmayacak bu gidişle. Yeni bir makine lazım bize de, bizdeki ta annemin genç kızlığından kalma :)

      Sil
  6. Hayırlı uğurlu olsun canım. :)

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun o zaman herşey gönlünüzce olsun:)

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun canım benim, tebrikler ❤️ Ne şanslılar ama senin gibi bir öğretmenleri olacak, işini hakkıyla yapacağına eminim. Umarım her şey yolunda gider ve her şey gönlünce olur ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gözde :)) Umarım dediğin gibi olur, eksiğim hala çok ama elimden geleni yapacağım :))

      Sil
  9. Esleeeem hayırlı uğurlu olsun canım benim <3 Öğretmenlik yolunda başarılar diliyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa Berfin çok teşekkür ediyoruuum<33

      Sil
  10. Milli eğitimde ilerleme var bence. Bizim zamanımızda okullar açıldıktan bir iki hafta sonra ücretli öğretmenler görevlendirilirdi. Sanki bu iş için yeterli zamanları yokmuş gibi.

    Hayırlı olsun canım. Artık resmi olarak meslektaşız :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha eh birkaç yıla kalmaz zamanında haber vermeye başlarlar o zaman, umudumuzu kesmeyelim :D Gerçekten şaka bir yana hem bekleyen öğretmenlerin hem de öğretmensiz bekleyen öğrencilerin hakkına giriyorlar bu şekilde.

      Teşekkür ederiiiim, eveet sonunda! :)))

      Sil
  11. Hayırlı olsun.
    Darısı bekleyen diğer adayların başına...

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkür ederim İlkay :)) İnşallah dediğin gibi olabilirim, tekrardan teşekkürler<3

    YanıtlaSil
  13. Gerçekten hayırlısı olsun. Umarım bundan sonra planlarınız hayatınızı belirler, sonsuz başarılar..

    YanıtlaSil
  14. Güzel,sade ve şık blogunuzu beğendim ve takip ettim.Sizi ve bu yorumu görecek arkadaşlar bloguma uğrarsanız mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın. https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!