ikibinondokuz

ikibinondokuz


Böyle artık bam bam bam şeklinde yazıya girişmezsem yazamıyorum, olmuyor. Sıfır plan ile Allah ne verdiyse düşüncesiyle yazmaya başlayalım bakalım.

2019'un hayatımda önemli bir yeri olması gerekir çünkü:
1. Üniversiteden mezun oldum
2. KPSS'ye girdim
3. Ücretli öğretmen olarak çalışmaya başladım
4. Atanacağım %99 kesinleşti
5. Ehliyet aldım (ama trafik hala çok korkutucu)
6. Açıköğretimden fotoğrafçılık ve kameramanlık okumaya başladım

Ama gelin görün ki yine de düşününce çok mutlu olduğum, memnun kaldığım bir yıl değil. Nankörlük de etmek istemiyorum aslında çünkü sağlığım yerinde, ailem yanımda çok şükür ama her şey o kadar sıradan geliyor ki artık... Benim anlatamadığımı çok güzel çizmişler buyrun bir de ona bakalım ve durumun vahametini anlayalım.
Yansın...peki..tamam..hehehe

Derinlerde durum böyle olsa da yüzeyde hala fangirllüğe ve zevzekliğe devam ediyoruz çok şükür. 2019'da yine bir sürü diziye başladım ve yine bir sürüsüyle yollarımızı daha finale varmadan ayırdık. Olur da bu yazıdan sonra hala enerjim kalırsa favori dizilerim listesi yapacağım, tam olarak şu blogta: KOREDİZİSİMİ

Bu caanım bloguma yeteri kadar ilgi gösteriyormuşum gibi bir de bu yıl Ecrin ve Fatma ile gaza gelip Kore dizilerinden konuşacağımız bir blogta toplaştık. Hızlı başladık, güzel ilerliyorken gerçek hayata yenik düşünce blogda da işler duruldu biraz ama bizi bir araya getirdiği için bile 2019'un en güzel olaylarından biri sayılabilir. 

En yakın arkadaşımla manga çevirmeye giriştik hem de dünyanın en tatlı mangasını!!!!! Ama sonra benim üşengeçliğim kontrolü devraldı ve onu bile editlememeye başladım. Yine de yılın an tatluş girişimiydi, biraz motive olayım editlemeye geri döneceğim ve burada da paylaşacağım, beklemede kalınız!

Okuma anlamında da iyice batmış gidiyordum ki Storytel imdadıma yetişti. Yeni yılla birlikte zam geldiği için kırgın ve kızgınım ama sanırım vazgeçemeyeceğim. Storytel maceramı sene içinde yazdığım nadir yazılardan biri olan Önce Eylem Sonra İlham yazımda okuyabilirsiniz.

Araba sürme konusunda tahmin ettiğim üzere pek yetenekli olmadığımı ama sürüş hocamın ve babamın da hiç yardımcı olmadığını gördük. Gerçekten bu dört kişilik ailede öğretmen sabrı bir tek bende var. Kendimi övmek için söylemiyorum onu da başka zaman yaparız ama cidden bu böyle. Babamla sürüşe çıktığımız ilk gün "ne var bisiklet gibi işte niye yapamıyorsun" dediğinde anlamalıydım asla bilmeyenin halinden anlamayacağını ve olan hevesimi de yok edeceğini ama inat ettim lololololol. Pes etmeye yatkın bir insana dönüştüm son zamanlarda ama bazı huylar var ki hemen gitmiyor. Onlardan biri de gereksiz oğlak burcu inatçılığı... Şimdi bu inadın karşılığını araba sürme korkusuyla ödüyorum.

2019'da arkadaşımın günlük yazmak haaaaaarika bir şey gazlamasıyla günlük yazmaya başladım ama yanılmıyorsam 4. günde bıraktım. 

2019'da odada tek kaldım. Kardeşim, eşek sıpam büyüdü de üniversiteli oldu, yurtta kalmaya başladı. Koskoca odada tek kaldım, fazlasıyla garipsedim, drama queen'e bağlayıp her köşede ağladım jdkflj Şimdilerde alıştım gibi ama hala tek kardeş olanlara fazlasıyla üzülüyorum. Üç çocuk şart mı bilmiyorum ama bir tane doğurunca ikincisi şart valla.

Böyle sanırım ya, olur da aklıma bir şey gelirse ekleyiveririm yazıya ama şimdilik elveda diyip mülakat başvurumu yapıp çocuklarıma sınav hazırlamam gerek. 

Adettendir, sorulmadan geçilmez, sizin nasıl geçti 2019'unuz?^^




Share:

16 yorum

  1. 2019 ne iyiydin ne kötü.... Ama en iyisi Ecrin, sen ve benim beraber bir şeyler yapmaya çalışmamızdı kii bence daha çoook işimiz var. Devam edeceğiz. Lovee uu 🧡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikirler şahanee ama bize çok enerji lazım annecim çok enerji jdksfj İyiki varsınız<3

      Sil
  2. Yaa bizimkiler giderse başka şehre ben ne yaparım cidden arada çok kavga ediyoruz ama olsun. 😢 2019 kesinlikle bir seviye atladım gibi bir şey oldu hissettim yani okuduğum kitaplar bile değişti, çok şey yaşandı ya, ama şükürler olsun her şeye elden gelen bir şey yok sahip olduklarımıza şükretmeliyiz, iyi mi kötü mü bilmem yaşlanıyoruz bir de 😂 Bazen geçmişe gidesim geliyor geçen bir söz gördüm Alice Harikalar Diyarında'dan alıntı tam çevirememiş olabilirim aklımda kalan--> Geçmişe dönemem çünkü o günkü ben artık ben değilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kavgalar da tadı tuzu valla kardeşliğin ya, olmasa çok sıkıcı olur zaten :D Senin adına çok sevindim, kendini bulduğun bir yıl olmuş ne güzel :))) Eskiden bana kocaman gelen yaşlara geldim ama hiç kocaman hissedemiyorum, bir yerlerde bir eksiklik var :D Yaa, durup düşündükçe söz daha da anlamlı hala geliyor. Umarım hayattaki ilerleyişimiz olmak istediğimiz kişiye doğru olur :)

      Sil
  3. Aslında güzel gelişmeler olmuş. Bu sene niceleri olur umarım. :) Ama o içinde bir yerde amaaan, üff hali herkes de var. En azından benim gördüğüm öyle. İster istemez çevredeki olumsuzluklar etkiliyor bizi. Bir de ülkemizde ve dünyada pek de iyi şeyler olmadığı için karikatürdeki adam gibi aman ne olacaksa olsun bitsin de kurtulalım modunda geziniyoruz. Yine de kendinle kaldığında yüzünü güldürebiliyorsan o yeterli bence psikolojimizin yerinde kalması için. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyle olur ve bu sefer heyecan duyabilirim umarım :D Dünyanın ve ülkenin hali de kesinlikle etkiliyor haklısın, her gün televizyonda duyduğumuz yok artık dedirtecek şeyler Allaha şükür o bakımdan hala kendimi seviyorum :D Gülüşlerin eksik olmadığı bir yıl diliyorum<3

      Sil
  4. 2019 benin için geçmesi gerektiği gibi geçti, kimi zaman sevindim kimi zaman üzüldüm. Yaşamın tüm unsurlarını yaşadım. 2020 yılı umarım daha iyi geçecektir, mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geriye dönüp bakınca memnun olmanız çok güzel :) Umarım her yılınız böyle olur, size de mutlu yıllar :)

      Sil
  5. çok üzücü ama hayatında her şey kötü giden insanla hayatında her şey istediği gibi giden insanın da ruh hali aynı. sorunu daha derinlerde aramak lazım galiba diye düşünmeden edemiyorum. benim 2019'um sürekli bunu düşünerek geçti umarım 2020'de bir cevap ve bir de çözüm bulabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derinlere inersek bilemiyorum bir daha çıkabilir miyiz :D Bir şeyler oluyor ama olmamız gereken asıl yeri bulamadığımız için böyle hissediyoruz gibi geliyor bana. Anahtar-kilit misali, kapıyı açacak doğru anahtar olmadan boşuna döndürüyoruz sanki. Çözümü ilk bulan lütfen geri kalanları da aydınlatsın :D

      Sil
  6. Genel olarak bakıldığında bir yandan başarılarla dolu, bir yandan da üşengeçliklerle dolu bir yıl olmuş. Ben de taze mezun olarak özellikle seni bu konuda tebrik etmek istiyorum 😊

    Geçen senem her zamanki gibiydi yani aynı sıkıcılıkta geçti. Bakalım, gerçekleştirmek istediğim bazı şeyler var ama ne kadar başarılı olurum zaman gösterecek 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak öyle, daha iyisi olabilir miydi? Olabilirdi ama üşendim :D Aa teşekkür ederim, ben de seni kutlarım, hayırlı olsun :)))

      Umarım yapmak istediklerini içine sinen bir şekilde gerçekleştireceğin bir yıl olur 2020 :)))

      Sil
  7. en tatlı yazılar spontane olanlar bam bam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleyse bu şekilde bam bam bam devam :)))

      Sil
  8. Maşallah senin için dolu dolu bir yıl olmuş. Daha ne olsun :-)

    Ben 2019'da anne oldum. İşe geri döndüm. Başka da bir şey yapmadım. Şimdilik iş ev çocuk üçgeninde boğuşuyorum. Bir sürü 2020 hedefi belirledim kendime. Onlara ulaşırsam kendimi başarılı sayacağım.

    Özletme kendini. Aralarda uğra buraya :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk olsun, meşk olsun, biraz hareketlilik olsun Şule :D

      Yaa Defne bebek ne yapıyor? Umarım sağlığı falan yerindedir, annesini zorlamıyordur :D Mutlu hatırlayacağımız bir yıl olur umarım 2020 :)

      Elimden geldiğince buradayım :)

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!