10. Hüzünlü Bir Çalma Listesi | 16 Gün 16 Yazı

Merhabalar
(Yazıyı okumaya başlamadan önce dinlemeye başlamanız önemle rica olunur :>)
 

Okul yıllarımda beden eğitimini pek severdim, özellikle de ilkokuldayken. Atlamalı koşmalı oyunlara pek bayılır, ders sonunda kan ter içinde kalırdım. Son yıllarda dolu dolu koştuğumu hiç hatırlamıyorum ama çok da formumu kaybetmemişim sanırım, diğer türlü 16 Gün 16 Yazı meydan okumasında 3. günden 10. güne yaptığım uzun atlamayı nasıl bu kadar zahmetsizce gerçekleştirebilirdim ki?

Yazacağım şeyleri kafamda belirlediğim halde elim yazmaya gitmedi bir türlü, ben de blog mahallemizden çıkan yazılanları okuyup bir iki laflayarak geçirdim bu süreci sadece. Şimdi sırada meydan okumaya olması gereken günden devam etmek var. Atladığım soruları da inşallah meydan okuma bittikten sonra yazacağım. O zaman gelsin sorumuz!

10. Bugün bir şarkı listesi yapalım. En sevdiğin film müziklerinden oluşan bir liste şahane olur. 

Hiç ama hiç film insanı değilimdir. Bir hevesle bazen listeler yapıyorum ancak 1-2 tane izleyip listeyi ebediyete uğurluyorum çoğu zaman. O yüzden bu soruyu dizi müzikleri, hatta kdrama müzikleri olarak değiştireceğim :>

Birçok kişinin Kore dizilerine maalesef önyargılı olduğunu biliyorum. Keşke biraz komfor alanından çıkıp bir şans verse herkes çünkü birçok türden kaliteli diziye, oyuncuya ve tabii ki müziklere sahipler. (Tüm dizilerine kefilim demiyorum tabii ki çünkü bolca çerezlik diziye de sahipler.)

Benim kdrama tutkunu olmamın en büyük nedenlerinden biri de ostları yani dizi müzikleri kuşkusuz. Şarkı seçimleri, çaldığı sahneler bazen o kadar etkiliyor ki dizi bittikten sonra bile duyduğumda ciğerim parçalanıyor ya da özlemle dolup taşıyorum:( Üzücü anlar daha çok yer ettiği için bu yazıda da dinlerken beni üzenleri seçtim, gönül isterdi ki günlük güneşlik şarkılar seçeyim ama iflah olmaz bir dram seviciyim:( Ponçik bir şarkı listesi de sözüm olsun. Öyleyse başlayalım!

MY MISTER

My Mister en kaliteli Kore dizilerinden biri olunca müzikleri de onun gibi oluyor. Dünyayı iyilik kurtaracak sözünün temsili bir dizi. 

rainbow -band ver.- vincent blue
0:35 ──o───────── -4:23
⇄ ◃◃ Ⅱ ▹▹ ↻

grown ups-sondia
0:35 ──o───────── -4:23
⇄ ◃◃ Ⅱ ▹▹ ↻

ENTERTAINER

Müzik temalı gençlik dizilerinden, bu şarkının dizide ayrı bir yürek dağlayan hikayesi olduğu için bana 8293478 kat daha üzücü geliyor. 

you can cry-jo bok rae
0:35 ──o───────── -4:23
⇄ ◃◃ Ⅱ ▹▹ ↻

JUST BETWEEN LOVERS

İstisnasız tüm şarkılarını seviyorum bu dizinin. Birbirlerinin acılarına merhem olanların hikayesi ve şarkılar da tam olarak bunu yansıtıyor.

aurora-savina&drones-kyung hee kim
0:35 ──o───────── -4:23
⇄ ◃◃ Ⅱ ▹▹ ↻

i'll be there-zitten
0:35 ──o───────── -4:23
⇄ ◃◃ Ⅱ ▹▹ ↻

where we-ji hyun ryu,kyung hee kim
0:35 ──o───────── -4:23
⇄ ◃◃ Ⅱ ▹▹ ↻

AGE OF YOUTH

En gözlerimden olan Age of Youth gençlik dizisi diyip geçilemeyecek bir dizi. Kaç yaşında olursanız olun illaki kendinizden bir şeyler bulabileceğiniz, sizi hem güldürecek hem de bazen kırık bir tırnak için bile ağlatacak bir dizi. Dizinin ost skalası çook geniş ve duyduğunuz anda moralinizi yükseltecek yükseltecek şarkıları da var ancak bu listeye almadım onları. Yine de kalbimdeler<3

butterfly-sogyumo acacia band
0:35 ──o───────── -4:23
⇄ ◃◃ Ⅱ ▹▹ ↻

night that leads to winter-temperature of saying hi
0:35 ──o───────── -4:23
⇄ ◃◃ Ⅱ ▹▹ ↻

day like to day-drain
0:35 ──o───────── -4:23
⇄ ◃◃ Ⅱ ▹▹ ↻

HOTEL DEL LUNA

Dizi üzücüyse -ki üzücü- bu %90 müzikleri yüzünden. Dinlerken nasıl kahroluyorum nasıl kahroluyorum bir bilseniz. Dizideki malum anların acısını kat be kat çekiyorum.

all about you-taeyeon
0:35 ──o───────── -4:23
⇄ ◃◃ Ⅱ ▹▹ ↻

can you see my heart-heize
0:35 ──o───────── -4:23
⇄ ◃◃ Ⅱ ▹▹ ↻

done for my-punch
0:35 ──o───────── -4:23
⇄ ◃◃ Ⅱ ▹▹ ↻

another day-punch, monday kiz
0:35 ──o───────── -4:23
⇄ ◃◃ Ⅱ ▹▹ ↻


Dostlarım vallahi yoruldum, daha şarkı çok da ben de ekleyecek derman kalmadı. Zaten yazıya dün başladım ama yetişmedi. Geri kalan tüm şarkılar başta paylaştığım listede var, tam bir ömür törpüsü gibi bir liste. Dinledikten sonra bana hak vereceksiniz eminim.

Bu listede eksik kalmış, bak şu da kalbini paramparça edecek dediğiniz şarkılar varsa benimle paylaşmayı unutmayın lütfen. Keyifli günler!


Share:

7 yorum

  1. Dizilerin hepsi izlemek için can attığım diziler ama vakit yok azizim. :( Benim bir yere kapatılıp sabah akşam dizi-film izleme zamanım gelmiş.

    YanıtlaSil
  2. ben de listeler yapıyorum ama bitmiyor çoğusunu da unutuyorum izlemeyi :) bu dizileri de hep izleyeceğim fırsat gelmedi bir türlü şimdi leeminhoonun son dizisine bakıyorum bir yandan da the world of the married izliyorum yetişilmiyor valla :) müzikler çok hoş dinlemeye devam edeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. Gülümsedim okurken, bilhassa da son paragrafta :) Yok vallahi öyle bir tavsiyem ama çok da ihtiyaç yok sanki, tüm listeye bakınca :)
    Kızım yakın zamana kadar BTS hayranıydı, söyleyeceğim yarın, bu postu okumasını, bu dizilerle ilgilenecektir ;)
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Kdrama ne yazık ki benimde pek ısınamadığım bir tür fakat bizim dizilerden daha iyi oldukları gerçek. Anlatacağını uzatmadan anlatmasını seviyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Listedeki çoğu şarkıyı dinlememişim ama şarkıcılarına bakınca seveceğimi düşünüyorum. Şuan hüzünlü havamda değilim ama bakacağım :)

    YanıtlaSil
  6. Hahahaha o zaman seni film meydan okumama davet etmiyorum :-) Belki ilerleyen zamanlarda dizili versiyonunu yaparız :-)

    YanıtlaSil
  7. Rainbow çok güzel şarkıymış be!!

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!