2. Bu Köşe Yaz Köşesi Bu Köşe Kış Köşesi Ortada Su Şişesi | 16 Gün 16 Yazı

Merhabalar, meydan okumanın üçüncü gününü bile bitirmişken ben ikinci günün sorusu ile karşınızdayım. Geriden geliyorum ama yetişeceğim :)

2. Şu sıralar evde en sevdiğin köşen neresi? Orayı özel kılan nedir?
artist: boglio

Yatağım ve çalışma masam arasında ikilemde kaldım bu soruda. Çalışma masamı seviyorum çünkü baktıkça beni mutlu eden irili ufaklı şeylerle dolu, bujo için gerekli malzemelerim hemen çekmecemde, iplerim hep masada yanı başımda, kitaplık deseniz o da masamın hemen üstünde, priz de dibimde. Lazım olabilecek her şeyin bir kol boyu uzaklıkta olması çok işime geliyor ve bu durumu da seviyorum. Yatakta bir şeyler okuyup izlemeyi de çok seviyorum aslında ama yatarken kendimi bir şeyler yapmaya ikna etmek çok zor oluyor. Bir kere günü yatakta geçirmeye başlamışsam o günü kurtaramıyorum, verimsiz günlerim genelde yatağın rehavetine kapıldığımda oluyor. 

Yazdıkça fark ettim ki çalışma masammış en sevdiğim köşem. Bazen yazmak gerekiyormuş sanırım farkına varmak için :) Ayrıca yazının başlığındaki tekerlemeyi söyleyebilen var mı? Ben oldum olası bir bunu bir de "şemsi paşa pasajında sesi büzüşesiceler"i söyleyemiyorum. Ş'ler, j'ler hep birbirlerine giriyorlar :)

İkinci gün yazısı da tamamlandı böylece. Üçte görüşmek üzere!

Share:

5 yorum

  1. İki tekerlemeyi de söyleyebiliyorum :-)

    Çalışma masalarını ben de seviyorum. Çalışma köşelerini. İnsan orada çok güzel zaman geçirebiliyor. Kendime bir çalışma odası yapma hayalim var ama mevcut şartlarda ancak çalışma köşesi yapabiliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo maşallah :))

      Ah ahh keşke şartlar el verse de dediğin gibi oda yapabilsek, kitaplarımızla çevrili, gün ışığının da masaya vurduğu bir oda ne güzel olurdu :))

      Sil
  2. Aynen ben de anca tane tane okursam söyleyebiliyorum :D Masalar olmazsa olmaz<3

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!