Backstreet Rookie Konusu (2020)

Gelecek dizilerde ne var ne yok diye bakınırken (sanki şu an izlediklerimi bitirmiş gibi) Ji Chang Wook'un yeni dizisi ve webtoon uyarlaması olan Backstreet Rookie'ye sayılı günlerin kaldığını gördüm ve blogumda diziye yer vermenin tam sırası didim.

BACKSTREET ROOKIE / 편의점 샛별이

Yönetmen: Lee Myung-Woo
Senarist: Hwalhwasan (webcomic), Geumsagong (webcomic), Son Geun-Joo
Kanal: KBS
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Tarihi: 19 Haziran 2020
Yayın Günleri: Cuma ve cumartesi





BACKSTREET ROOKIE KONUSU

backstreet rookie kore dizisi konusu
Dört yıl önce Choi Dae-Hyun (Ji Chang-Wook), aralarında belalı bir tipe benzeyen Jung Saet-Byeol'un (Kim Yoo-Jung) da olduğu bir grup liseli kızın ayak işini yapıp onlara marketten sigara alır. Jung Saet Byeol, Dae Hyun'un telefon numarasını alsa da onu hiç aramaz.

Günümüzde ise büyük bir şirketteki işinden istifa eden Choi Dae Hyun küçük bir market işletmektedir ve gece vardiyası için part-time çalışacak birini aramaktadır. Artık bir üniversiteli olan Jung Saet Byeol ile tekrar karşılaşırlar ve Saet Byeol marketin yarı zamanla elemanı olunca aralarındaki aşk başlar.

BACKSTREET ROOKIE OYUNCULARI VE KARAKTERLERİ


Ji Chang Wook - Chae Dae Hyun
Daehyun 29 yaşında, market yöneticisidir. Dıştan seçici gözükse de içten içe yumuşak kalpli biridir. Kendi marketinde çalışmak için işinden istifa etmesinin üzerinden 6 ay geçmiştir. Kimse iki yıldır çalıştığı işinden neden ayrıldığını bilmemektedir.

Ailesiyle birlikte marketi yönetmektedirler ancak babasının rahatsızlığından sonra yeni eleman almak zorunda kalırlar.


Kim Yoo Jung - Jung Saet Byul
Saet Byul 22 yaşında, market çalışanıdır. Görünüşünün aksine tahmin edilemez, elinden birçok iş gelen biridir. Sporda ve dövüşte iyidir. Ayrıca çiçekleri ve arkadaşlarıyla takılmayı sevmektedir. 

Daehyun, lisedeyken sigara içmeyi bırakmasına neden olduğundan dolayı Saet Byul için unutamayacağı biri olmuştur. 

BACKSTREET ROOKIE FRAGMAN


BACKSTREET ROOKIE POSTERLER

backstreet rookie kore dizisi konusu

backstreet rookie kore dizisi konusu

backstreet rookie kore dizisi konusu

Gözlerinize bunu yaşattığım için üzgünüm dostlarım...



Dizide aralarında 7 yaş olsa da gerçekte aralarında 12 yaş olması bazılarının hoşuna gitmeyip yakıştırmasalar da ben bakınca iki güzel insan görüyorum sadece🤭 Kim Yoo Jung oyunculuğa küçük yaşta başlayanlardan olduğu için izleyicinin gözünde büyümesi zor oluyor bence. Aynı şekilde Kim So Hyun'u da yaşı büyük rollerde izlemek biraz garip geliyor. 

Beklentim izlerken beni neşelendirmesi, keyifli vakit geçirtmesi sadece. O yüzden istediğimi verecekmiş gibi duruyor dizi :D

Siz ne diyorsunuz?
 İzleme listenizde Backstreet Rookie'ye de yer vermeyi düşünüyor musunuz?
Buyrun yorumlara^^

backstreet rookie kore dizisi konusu






Kaynaklar: 1, 2, 3

Share:

20 yorum

  1. Ben de diziyi çok merak ediyorum. Çok yakışıyorlar kız çok güzel değil mi? Bakışları falan harika biraz arıza bir tip oynayacakmış havası veriyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de görsel olarak güzel duruyorlar :))) Ahaha aynen öyle bir karakter olucakmış, ben dizinin yalancısıyım :D

      Sil
  2. Webtoon karakterlerine bakınca, ne kadar iyi seçmişler oyuncuları dimii ^.^ bir de aslında ben JCW'u Healer, K2 gibi suç, gerilim, aksiyon dizilerine daha çok yakıştırıyorum, belki bunlarla tanıdığım içindir ne biliym. Yine de, yayınlandığı süre içinde olmasa da izlerim bir ara bunu da, oyuncunun hatrına da olsa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet, özellikle de JCW! O tür dizilerde kesinlikle daha bir karizmatik görünüyor :D Ama ben pek aksiyon izleyicisi olmadığım için bu tür dizilerdeki halini de seviyorum :D
      Umarım keyifli bir seyir olur hepimiz için^^

      Sil
  3. Merakla bekliyorum bu diziyii. *-* Benim de listemde. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım göründüğü gibi eğlenceli olur^^

      Sil
  4. Ben de beklediğim diziler yazımda yer vermistim bu diziye. Tabii o zamanlar ortalıkta afişler yoktu. 😅
    Yaş farkı beni düşündürse de afişler fena durmuyor. Bakalım neler olacak? 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağıdır yolunu gözlüyorsun sen o zaman :D Umarım hayal kırıklığına uğratmaz :))
      Ben çiftler reşit olduktan sonra sayıya değik görünüşe bakıyorum :D

      Sil
  5. Şu sıralar kore dizisi izlemiyorum, bunu da izlemem muhtemelen ama okumak istedim yazını hhahahaha ''Kim So Hyun'u da yaşı büyük rollerde izlemek biraz garip geliyor. '' bu dediğine çok katılıyorum ya şimdi ismini unuttuğum bir dizide yetişkin karakterini oynuyordu bir türlü ısınamamıştım karaktere :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jfdkjld mutlu ettin beni yorumunla :D Ve nerelerdesin diye sitem edecekken bloguna girince yakın zamanlarda yazı yazdığını gördüm ama yazıların hiç anasayfama düşmedi sanırım niye:(

      Radio Romance'i diyor olabilir misin? Ben de garipsemiştim orada çünkü kendisini :D Suratı falan da tontiş tontiş olunca o çocuksu havadan kurtulamıyor :D

      Sil
    2. Aaaa ben de yazılarım neden bu kadar az okunuyor diyorum, anasayfaya düşmediğinden olabilir mi acaba, bir araştırayım ben bu konuyu, üzüldüm bak şimdi :(

      Ay evet o, bitiremedim de zaten ahahahaha

      Sil
    3. Olabilir bence, bazen blog adresini değişenlerde falan oluyor. Gerçi son yazın düştü anasayfama gördüm :)))

      Ben de bitiremedim, bazı dizilerin kaderi bu :D

      Sil
  6. Mutlaka izlemek istediğim dizilerden birisi ama şu anda bende aynı senin gibiyim. Sanki güncelleri izledin de yeni dizileri araştırıyorsun diyorum kendime :)) Bu aralar dizi izleyemiyorum enteresan bir şekilde.. Bakalım, sessizlik ve merak içerisinde bu süreçten çıkmayı bekliyorum. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz mağduruz, koreliler ara versinler dizi çekmeye de biz de yetişelim :D Bu süreçte sürekli evde oturmanın getirdiği bir bıkkınlık olabilir belki? Ya da sıcaklar? :(
      En kısa sürede eski formuna dön lütfen Akela :D

      Sil
  7. Kesinlikle anlıyorum :D Kızı ben de ilk defa izleyeceğim, romcom olduğu için öyle çok büyük beklentilerim yok o yüzden severim gibime geliyor. Ya dimi yediklerinden mi içtiklerinden mi bilmiyorum ama hep fit ve genç duruyorlar özeniyorum :D
    Daha çok olsa da şimdiden keyifli seyirler :))

    YanıtlaSil
  8. Komik bir dizi olacak gibi ama ne yalan söyleyeyim ilgi çekmedi zaten yarım bıraktığım dizileri düşününce :(
    Baktım dizi yayınlanınca iyi yorum geliyor bir göz atarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ji Chang Wook seviyorsanız bence bir şans verin en azından :)) İlk bölümü değil ama ikinci bölümü oldukça eğlenceli buldum ben :))

      Sil
  9. Ben de bayağı merakla bekliyordum ama ilk bölümü izleyince beklediğimi bulamadım açıkçası. Birkaç bölüm daha şans verebilirim neler olacağını görmek için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bölüm bence de çok iyi değildi ama ikiyi izleyince kesin olarak izlemeye karar verdim ben :D Ji Chang Wook fazlasıyla sevimliydi, kaçıramam o hallerini :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!