Seyir Defteri #7 Sil Sil Sil Bunu da Sil Bunu da Sil

Şöyle ferah bir masaüstü görmeyeli o kadar olmuştu ki...

Bu içinde bulunduğumuz dönem bana yeni bir özellik kazandırdı: bir şeyleri silmek. Can sıkıntısı ve hiçbir şey üretememe problemleri bana bir şeyleri silerek rahatlama huyunu kazandırdı. İlk başta odamdaki dolaplarda ve çekmecelerde baş gösterdi bu özellik, ardından telefondaki uygulamalar, aylarr önce alınmış screenshotlar derken sıra bugün bloga geldi.

Fark ettiniz mi bilmiyorum ama blogta birkaç değişiklik yapmıştım geçen aylarda; temayı, profil resmini (elveda yıllardır kullandığım amy pond fotosu) ve etiketleri değiştirmek gibi. Bugün girince de blog başlığım gözüme battı, çok da düşünmeden sildim gitti. Zaten bir süredir değiştirmek istiyordum ama yenisini yapmaya üşeniyordum. Sonra dedim ki illa yenisini yapmak şart mı alla allaa. Temiz de göründü bence böyle sadece blog adı yazılı olarak. Yenisini yapana kadar bir süre böyleyiz.


Blog başlığını silmek kesmedi tabii. Yıllardır (2015'ten beri) dokunmadığım taslakları hedef aldım bu sefer de. Sadece yazı başlığından ya da birazı yazılmış yazıların çoğunu tarihin tozlu sayfalarına gömdüm. Sayı vermek gerekirse tam olarak 112 taslaktan 57'ye indirdim. Geriye kalan 57 yazı için hala "bir ara tamamlarım yeeeeeeeea" diyorum. 

Geri kalanların çoğu yazılmayı bekleyen mimlere ait. Mimler konusunda gerçekten bayağı mahçubum. Artık mimlenmiyor oluşum çok doğal, benim de mimlediğim kişi mimleri yapmasa ben de bırakırdım mimlemeyi bir süre sonra haklı olarak.

Bir de bir yere kadar yazdığım ama sonra tıkanıp devamını getiremedim kitap yorumları var. Birkaçı da çok sevdiğim kitaplara ait hatta ama çoğu zaman olduğu gibi hissettiklerimi aynen aktaramayınca bırakmışım. Keşke olduğu kadarıyla yazıp tamamlasaymışım. Kıyamadığım için silemedim onları, düşük bir ihtimal tekrar okursam tamamlamak istiyorum. Dediğim gibi düşük bir ihtimal ama tutunacak başka dalımız olmadığına göre...

Böyle işte, bir temizlik sonrası durum güncellemesi yapayım dedim. Daha temizlenmeyi bekleyen çok şey var. Youtube'daki daha sonra izle listemi de temizlemeyi de umuyorum çünkü artık tam kapasitesine ulaştı daha fazla video ekleyemiyorum🙊

Kendini temizliğe vuran başkalarının da olduğunu biliyorum, oradasınız değil mi? Ses veriniz🙋






Share:

5 yorum

  1. Daha sonra izle listem benim de dağ gibi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz youtube'un da hatası bence, izlenen videoları otomatik kaldırsa bence o liste az da olsa azalacak, çünkü bazen bakıyorum izlediğim videolar hala listede, kaldırmamışım. Kaldırsa ya otomatik :)

      Sil
  2. Evet evet bir ferahlatıyor insanı da dediğin gibi başlayana kadar geçen erteleme süreci tam bir yük :D Çok teşekkür ederiiim, beğenmiş olman keyiflendirdi💛

    Blogu açtığımdan beri ilk defa değiştirdim ben de, anlık bir karardı, instagramdaki profil fotoğrafımla aynı olsun istedim bir an ve pat pat değiştim :D

    Teşekkür ederiim İlkay, sana da sevdiklerinle birlikte iyi bayramlar diliyorum^^

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi yapmışsın. Bu tarz temizlikleri arada ben de yapıyorum, insan ferahlıyor. Sadece zamanında yazmayı çok istediğim konuları yazmadığım için üzülüyorum çünkü şimdi yazsam da yetersiz bir yazı olacağını biliyorum, bu yüzden hiç başlamıyorum. En güzeli ertelemeden yazmak ama onu da her zaman yazamıyoruz.

    Benim şu an yazılmayı bekleyen 20 civarında yazım var. Yazın rehavetinden kurtulabilirsem yazacağım yoksa onlar da silinecek :-(

    YanıtlaSil
  4. bayılırım silmeye temizlemeye atmaya. öbür blogunu da sildin herhaldeee :)

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!