True Beauty Webtoon Konusu

true beauty webtoon kore dizisi


 Bu aralar eski bir bağımlılığıma geri döndüm, webtoon okumaya. Tam olarak şöyle gerçekleşti:

Çok sevdiğim idol/oyunculardan Cha Eunwoo'nun True Beauty webtoonu için çekilecek olan dizide başrol olacağını öğrendim. Kendisini My ID is Gangnam Beauty'de izleyip beğenmiştim. Kendisi de pek tatlı bir çocuk zaten, yutuptaki vloglarını izleye izleye daha bir sevdim. Gangnam Beauty'den sonra bir dizi daha çekti ancak tarihi olduğu için izlemek içimden gelmedi bir türlü, keşke gençlik dizisi çekse de izlesem diye yakınmalarımdan birinde bir baktım dizi haberi gelmiş, hem de herkesin kendi sevdiği oyuncunun/idolün oynamasını istediği bir karakteri oynayacak, bitmedi, hem de Moon Gayong ile oynayacak! DEDİM BEN BUNU İZLERİM. O DA YETMEZ DİZİ GELENE KADAR OKURUM. Öyle de başladım okumaya ve tahminimden daha da çok kaptırınca kendimi bir baktım ki yayınlanmış son bölümü okumuşum... Artık haftada bir yayınlanan bölümü bekliyorum. Beklerken de burada biraz çene çalayım istedim.


Gelelim webtoonumuza.

TRUE BEAUTY

Çizer: Yaongyi
Yayın Günü: Her çarşamba
Başlangıç Tarihi: Nisan 2018
Bölüm Sayısı: 120+
Durum: Devam ediyor
Okuyabileceğiniz Siteler: Webtoon (İngilizce, resmi sitesi), Webtoonizm (Türkçe, fan sitesi)

true beauty webtoon kore dizisi

TRUE BEAUTY KONUSU 

Lise öğrencisi Jugyeong görünüşü yüzünden insanlar tarafından alay konusu olmaktadır. Bir gün internet sayesinde makyajın gücünü fark eder ve denemeye karar verir. İlk denemeleri vasat olsa da vazgeçmeyip istediği görünümü elde edene kadar çalışır. Sonunda amacına ulaşan Jugyeong makyaj yaptığı zaman tamamen bambaşka biri gibi görünmektedir. Öyle ki instagramdaki ünlü makyaj influcerlarından birine dönüşür. Yeni okuluna yeni görüntüsüyle başlar ve makyajsız halini herkesten sır gibi saklarken hiç beklemediği bir anda, hiç beklemediği birine yakalanınca işler değişir.

Konu itibariyle şu an belki çok çekici gelmemiş olabilir çünkü slice of life türünde bir webtoon olduğu için karakterlerin günlük yaşantılarına ve aralarındaki ilişkilere odaklanan bir webtoon. Tüm webtoon boyunca işlenen bir gizem ya da suç yok. Onun yerine ergenliğin tam zirvesindeki gençlerin tatlı, masum, utangaç bir şekilde ilerlettikleri ilişkileri VE AŞK ÜÇGENİ var. Bu sonuncusuna çok bayılmasam da bölümleri ardı ardına okumamda oldukça etkili olduğunu kabul ediyorum. True Beauty okuyucuları olarak genelde birbirimize sorduğumuz ilk soru "Suho mu Seojun mu?" oluyor :D

Ayrıca webtoon'un adından da anlaşılacağı üzere gerçek güzelliğin dış görünüş olmadığıyla ilgili noktalara değinmesi de True Beauty webtonuyla ilgili sevdiğim bir diğer şey oldu.

TRUE BEAUTY KARAKTERLER

LIM JUGYEONG

true beauty webtoon kore dizisi
Jugyeong ergenlik döneminden geçmiş çoğu kişiye tanıdık gelecek bir karakter. Beğenmek, beğenilmek istiyor ama dış görünüşü yüzünden kendine hiç güveni yok, makyajsız halinin kimse tarafından beğenilmeyeceğine emin bir karakter. Ailesindeki herkesin güzel genlere sahipken sadece onun cilt problemleriyle uğraşması da hiç yardımcı olmuyor. Bu noktada Jugyeongla özel bir bağ kurmadım desem yalan olur😂

Ayrıca Jugyeong tam bir korku-gerilim çizgiromanı aşığı ama bunun da havalı olmayan bir şey olduğunu düşündüğü için makyaj yaptığı zamanlarda bu huyunu da herkesten saklar, tek bir kişi -benim çok sevdiğim bir kişi- hariç :)))))))))(((((((:

LEE SUHO

true beauty webtoon kore dizisi
Geldik benim "Suho mu Seojun mu?" sorusunun cevabına: öncesinde, sonrasında, şu anda ve her zaman SUHO.

Suho yarı Koreli yarı Japondur. Çocukluğunu Japonyada geçirmiştir ve bir olay sonrasında Koreye döner. Yarı Japon olduğu için zorbalığa maruz kalsa da çok yakın iki arkadaş edinir. Ancak kötü olaylar burada da yavruşumun peşini bırakmaz ve sevdiği birini kaybeden Suho depresyona girer, sürekli kendini suçlar ve insanlardan uzaklaşır. Bu yüzden de artık soğuk biri olarak tanınmaya başlar.

İnsanlardan uzak duran Suho çoğu vaktini derslere harcayan başarılı bir öğrencidir ve korku çizgi-romanlarından hoşlanır.

HAN SEOJUN

true beauty webtoon kore dizisi

Seojun hem görünüşüyle hem de tarzıyla ilgiyi üzerine çeken, sosyal biridir. Sesi çok güzel olduğu için idol olmak için eğitim almıştır ama bir olaydan sonra eğitimi bırakır. Arkadaşlarına ve sevdiklerine korumacı ve sevgi dolu olsa da diğer insanlara karşı bazen kabadır.

***

  • Jugyeong'un makyajsız hallerini yazar bolca abartarak çiziyor ve ben bazen okumayıp bırakıp ayrıca gülüyorum. İşte Jugyeong'dan her moda uygun tepkiler😂


true beauty webtoon kore dizisi
Hangimizin ilk makyaj denemesi böyle değil ki...
true beauty webtoon kore dizisi

true beauty webtoon kore dizisi
Webtoonla ilgili spoiler alan ben

true beauty webtoon kore dizisi


Sevdiğim çift birbirlerine itiraf etmiştir
Daha çok var da okuyacak olanların eğlencelerini kaçırmayayım :D

  • Suho kesinlikle favori karakterim, o yüzden ben Jugyeong'un Suho ile olmasını istiyorum ama yazar hanımımız bir öyle bir böyle yazdığı için tahmin edemiyoruz webtoon hangi çiftle bitecek. Suho ve Jugyeong'un ilişkisi daha samimi, daha gerçekçi geliyor bana. Aynı şeylerden hoşlanmaları ve birbirlerinin gençlik aşkı olmaları bence onları webtoonun ana çifti yapmalı :D Ayrıca bakınız hikayenin başından beri Suho'nun dış görünüşten çok kişiliğe önem verdiğini gördük çoğu kez. Bu da tabi Suhonun hanesi artı puan olarak yazıldı hemen😍

    true beauty webtoon kore dizisi


TRUE BEAUTY KORE DİZİSİ

  • Yazının başında da bahsetmiştim zaten Cha Eunwoo'nun True Beautyde oynayacağı kesinleşti diye. Suho rolünü Cha Eunwoo'nun almasının ne kadar isabetli bir karar olduğunu görsellerle tasdikleyelim bir de.

true beauty webtoon kore dizisi
true beauty webtoon kore dizisi

Yazar ablamız Eunwoo'ya baka baka çizmemiş mi sizce de sevgili dostlarım? Yoksa aşk gözümü kör etti de ondan mı Eunwoo'yu görüyorum? 😍 Gerçekten Suho için biçilmiş kaftan bence. 

  • Jugyeong için fan yapımı castlerde Blackpinkten Jisoo isteniyordu çoğunlukla ama rolü Moon Gayoung kızçemiz kaptı. İkisini de sevdiğim için ben memnunum.


true beauty webtoon kore dizisi


  • Seojun için ise bence çok uygun olan iki kişi vardı. Kim miydi onlar?
Biri Lee Jaewook, son birkaç yılın gözde genç oyuncularından. Kendisi tüm karakterleri uçta yaşayabilen biri :D Burada ne kadar sert görünüyorsa Search: WWW dizisinde de bir o kadar şapşal, tatlı görünüyordu. Tam da Seojun'a uyan bir oyuncu olurdu bence.

Seojun için bir diğer mükemmel olurdu dediğim kişi ise GOT7 grubundan Jaebum. Jaebum'un şarkıcı olması Seojun'u canlandırmasında bayağı yardımcı olurdu çünkü bakınız Seojun'un da webtoon'da sesi çok çok çok güzel diye tarif ediliyor.

Ama ikisi de seçilmedi :D Benim daha önce hiç izlemediğim Hwang In Yeop aldı Seojun rolünü. Ne diyelim hayırlı olsun :D
true beauty webtoon kore dizisi


  • Sonuç olarak True Beauty dizisinin oyuncuları şöyle;
true beauty webtoon kore dizisi
true beauty webtoon kore dizisi


Daha spoilerlı, bol iç dökmeli bir kısım daha yazacaktım ama yazı şimdiden çok uzun olduğu için burada kesiyorum. Webtoon bittikten sonra bir de tamamı spoilerlı, izleyenlerle dertleştiğimiz bir yorum yazısı yazarım umarım. Yazamazsam da mutlaka twitterda konuşurum. "Gel Eslem iki True Beauty'nin belini bükelim" derseniz bana tam olarak şu twitter hesabından ulaşabilirsiniz. 



Adettendir, sormadan olmaz, siz True Beauty okuyor musunuz?
Okuyorsanız hangi karakteri destekliyorsunuz? :D
Okumuyorsanız da okumayı düşünmez misiniz?
Düşünmez iseniz de canınız sağ olsun canım :)

Share:

6 yorum

  1. bende suhocuydum bir yerden sonra webtoon sıkmıştı bakalım dizisi nasıl olacak

    YanıtlaSil
  2. Hihihihihihihi True Beauty gerçekten çok güzel bir webtoondu bir ara güncele yetişince beklemekten sıkılıp unuttum okuduğumu :D Şimdi dizisi çıkacağını duyunca sevindim. Bence seçilen oyuncular da gayet iyi olmuş. Senin benzerlik yakaladığın kişiler de gerçekten çok doğru hele JB gerçekten Seojun'a benziyor. Okurken ben de düşünmüştüm bunu. Harika bir inceleme olmuş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. Ölümüne suhocuyum aşığım ona son bölümü de okudum diğer bölümü bekliyorum şuan deli gibi 🖤

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. ay bu çok güzel yaaa bayılıyorum ben bunaa

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!