RIP Periodic Library


 

Başlığa karar vermesi çok zor oldu. 

"2021'in En Kötü Kararı"

"Blogum Beni Affet"

"Geri Dön Periodic Library"

"Elim Kırılaydı da Silmeyeydim Periodic Library"

"Kendim Ettim Kendim Buldum"

Seçeneklerin hepsi durumun vahametini anlatmak için uygundu, ben de en kısa ve öz olanı seçtim: rip periodic library.

Şimdi zamanda biraz geriye gidelim.

Yeni yıla girdiğimiz günlerden birinde, bir anda, ortada hiçbir şey yokken, bir deli dürtmesiyle birlikte neredeyse 6 yıldır kullandığım blog adresi olan periodic library'i değiştirdim. Aslında bir süredir daha akılda tutması kolay ve türkçe bir isim istiyordum ama aklımda herhangi bir fikir olmadığı için bekletiyordum. O deli dürtmesiyle birlikte hala aklımda bir isim yokken o anda daralmış bir ruh halinde olmamın da verdiği etkiyle "sorarlarsa evde yokum" olarak değiştirdim ve anlık da olsa rahat ettim. Tabii uzun sürmedi, bir hafta geçmeden yine değiştirip şu anki ada çevirdim: konusmayageldim. YİNE başta içime sinse de sonradan googleda artık görünmediğimi fark edince canım sıkıldı:( Periodic library yazınca bir ben çıkardım ama konuşmaya geldim yazınca blogum hariç her şey çıktı:( İşte bu yüzden bir kere daha değiştirmeye karar verdim ama bu sefer de yeni blog adı bulma derdine düştüm.

Aşırı kararsız olduğum için 2 gün boyunca insanların başının etini yedim bu konuda jfkjx Fikirlerini paylaşan herkese tişükkür ederim buradan<3 Bu fikir alışverişlerinin sonucunda çoğu kişi tekrar periodic librarye geçmemi önerdi ve yakın arkadaşım da yeni blog açıp oradan devam etmeyi kafama soktu. Mantıklı geldi, hem burası ilk adıyla duracaktı hem de yeni blogla temiz bir başlangıç yapacaktım. Karar verilmişti artık, geriye sadece uygulaması kalmıştı. 

Olaylar da tam olarak burada patlak verdi.

Nolur nolmaz diye periodic library adıyla bir blog daha açmıştım isim bende kalsın diye, dedim ki o blogu sileyim de konusmayageldim'in adını periodic library'e çevireyim. 

DEMEZ OLAYDIM.

SİLMEZ OLAYDIM.

Meğer bloggerda "silinen" bir blogun adını alamıyormuşuz. Nereden bileyim ben... Blog adını değiştirince o değiştirilen ad kullanılabildiği için aynısı silinen blog için de geçerli olur diye düşünmüştüm. Yanlış düşünmüşüm.

Böylece kayıp gitti periodic library adı elimden. Altı yıllık birlikteliğimiz son buldu.

Çok üzüldüm, sile tıkladığım ana çok geri dönmek istedim, bir şekilde belki blogu silmekten kurtarabilirim diye googleda aramalar yaptım, olmayınca direkt bloggera yazdım sorunu ama nafile. Şu an hala daha üzgünüm ama artık kabullenme aşamasına geldim. Yeni blogumu düzenlemeye verdim kendimi. Bu yazıdan sonra yeni blogumun merhaba yazısı da gelecek ve burayı artık geçmiş blog yaşantımın anısı olarak saklayacağım.

Bu yazıdan sonra bu blogumu acemilik eserim kabul edecek ve umarım kalfalık eserim diyebileceğim yeni blogum olan Esseve Rin'de devam edeceğim.

Hoşça kalın

ve yeniden görüşürüz umarım.

Artık buradayım.


Share:

6 yorum

  1. Çok geçmiş olsun. Üzücü bir durum. Yeni bloğunuzda şimdiden hayırlı olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Bir kere baştan başladım, neden ikinciye başlayamayayım diye teselli ediyorum kendimi :)

      Sil
  2. Yaa Eslem ben senin blog ismini çok yaratıcı ve kendine has buluyordum. Bazen bir anlık kararlarla hiçbir neden ortada yokken böyle şeyler yapılabiliyor, anlıyorum seni. Periodic library'i ben de özleyeceğim. Seni yeni blogundan takip etmeye devam edeceğim tabii ki :') Hayırlı uğurlu olsun ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyordum aslında ama sonra Türkçe bir şeyler istedim, gel gör ki yeni blogumda da bunu başaramadım :D Periodic Library'i kalbimizde :D
      Çok teşekkür ederim Gözde :)))

      Sil
  3. Geçmiş olsun. Senin kötü tecrüben sayesinde bir şey öğrenmiş olduk. Bu bloğun da gayet güzeldi bence. Neden yeni blog açmak istedin merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şule :) Tecrübe etmeden öğrenebilmenin bir yolu olsaydı keşke ama hayırlısı buymuş, tekrar baştan başlamam gerekiyormuş diye düşünüyorum artık :D
      Burada çok fazla değişime gidince en iyisi yeni blogtan devam edeyim dedim, temiz bir başlangıç, yeni bir ben :D Google aramalarında da bu şekilde daha iyi olur diye düşündüm :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!