Özlenilen Anlar

Hui ve Kino'nun çok sevdiğim The Greatest Wall şarkısından. Şarkıyı aşağıya ekliyorum, öneririm :>
Şu bir gerçek ki 28 Days Blog Challenge'ın bazı maddeleri oldukça zor. Bazen karar veremiyorum bazen ise yazacak bir tane şey bile bulamıyorum. Ama Ezgi'nin şu sorusuna cevabım daha ilk anda hazırdı.

7. En çok neyi özlüyorsun bu hayatta hiç düşündün mü ?

Geçmişte kalan günlerimi. Spesifik olan çocukluğum ya da lise yıllarım diye ayrım yapamayacağım. Daha iyi bir gelecek için çalışıyoruz hep ama nedense arkamızda bıraktığımız anlar daha mutluymuş gibi geliyor:( Ay niye böyle karamsarlığa bağladım bilmiyorum. Biraz da özlemekte çok haklı olduğum güzel anları yad edeyim o zaman.


  • Küçükken ananemin beni tezgaha oturtup birlikte bulaşık yıkadığımız zamanları özlüyorum.
  • Mahallede kuzenlerimle oyunlar oynadığım zamanları özlüyorum.
  • Boş derslerde vampir-köylü oynadığımız lise sınıfımı özlüyorum.
  • Kardeşimle masanın altına girip evcilik oynadığımız zamanları özlüyorum.
  • Derste sıra altından gizlice kitap okuduğum dönemleri özlüyorum.
  • İlkokulda su savaşı yaptığımız günleri özlüyorum.
  • Leblebi tozunu özlüyorum.
  • Lisede kütüphanede geçirdiğim günleri özlüyorum.
  • Ananemin yastıklardan ev yaptığı günleri özlüyorum.
  • Babamın film kiraladığı günleri özlüyorum.
  • SBS'ye hazırlandığım dönemi özlüyorum. (İlginç ama o günleri çok güzel hatırlıyorum, o zamanlar ders çalışmak, dersaneye gitmek eğlenceliydi.)
  • Annemin bana kitap okuduğu zamanları özlüyorum.
  • Dayımlarla güya karate yaptığımız, yemek yarışı yaptığımız günleri özlüyorum.
  • Her teneffüs masa tenisi oynadığımız günleri özlüyorum.
  • Serviste oynadığımız tüm oyunları özlüyorum. 
  • Ruhsarı izlemek için erken kalktığım hafta sonlarını özlüyorum.
Öyle işte, geçmiş güzel şeylerle dolu ama günümüze yaklaştıkça azalıyor sanki. Yine de ne yapmıyoruz umudumuzu kaybetmiyoruz :D

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :))

Share:

9 yorum

  1. Umut oldukça güzel anlar olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nefes alıyorsak umut var diyorsunuz yani :))) Umarım öyle olur :)

      Sil
  2. NE tatlı maddelemişsin. Film kiralamak ne dönemdi :), Ruhsar da ayrı bir dönem zaten :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazması çok keyifliydi, o günleri hatırladıkça mutlu oldum :) Babamın hangi filmle geleceğini merakla bekliyordum :'))) Bir de ordan burdan cd'lere film atma dönemi vardı :D

      Sil
  3. Vampir-köylü oyununu hiç duymamıştım? Sizin uydurduğunuz bir oyun mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hayır bize de coğrafya hocamız öğretmişti. İnanılmaz zevkli bir oyun Şule, bir ara sınıfına oynatabilirsin bence, kesin bayılacaklardır :D İnternete vampir köylü yazınca oynayan kişilerin videosu çıkıyor. Ben bir tanesi ekliyim şimdi https://www.youtube.com/watch?v=z8vU7kZM7Gg :))

      Sil
    2. Yalnız şimdi izledim de o attığım videodakiler hiç eğlenceli oynamamışlar :D https://www.youtube.com/watch?v=6AYzeVUuuf4 bu grup daha eğlenceli :D Yine de en güzelini kpop grupları oynuyor :D

      Sil
    3. Teşekkürler canım. Bakıyorum hemen :-)

      Sil
  4. Özlemeye yer mi arıyorsunuz yoksa sahiden geçmiş daha mi iyiydi acaba? :D Büyük konuşmak istemiyorum ama üniversite yıllarımı çok da özleyeceğimi sanmıyorum :D

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!