napsam da çalışmasam



çalışmamak için gerçekten mümkün olan her şeyi yaptım;

-tüm gün borsa takip ettim (yine de kazanamadım)
-yeni diziye başladım, çok da sevdim arka arkaya dört bölüm izledim (evet manifest senden
bahsediyorum)
-izlemek istediğim animeleri listeledim
  1. natsume yuujinchou
  2. donten ni warau
  3. dororo
  4. tokyo revengers
  5. jujutsu kaisen
  6. buddy dadies

-ev ahalisini dalgonaya boğdum (hala bıkmadık since covid 19)
-random bir film açıp mide bulantısıyla kapadım (raw, ne izledim, neden izledim, bari bir şeye bağlansaydı)
-ufak çağlı (bayağı ufak, odamın dışına taşmayan) temizlik ve düzenlemeler yaptım.

bilmiyorum daha ne yapsam da çalışmasam.
iki senelik fotoğrafçılık bölümünü dört seneye uzatan arkadaşınız bildirdi.

Share:

5 yorum

  1. Ay bu ben gerçekten. Tam da bu iş üstündeydim hatta. Napsam da çalışmasam işi... Ve ne güzel fotoğrafçılık okumaya başlamışsın. Açık öğretim mi, normal mi? Mesleğin başkaydı zaten diye hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha ne güzel denk gelmiş o zaman :D Açıköğretimden başladım okumaya ama baştaki hevesim kalmadığı için ne zamandır bitse de kurtulsam dedikçe bitmiyor ve kurtulamıyorum *gözyaşım pıt* Fulltime öğretmenliğe devam :))

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!